Stiankyd Skrevet November 21, 2016 Share Skrevet November 21, 2016 hei hadde en liten opplevelse med bilen min som er en BMW e92 2010mod 320i jeg kjørte ned til butikken, stoppet bilen og låste. da jeg kom ut av butikken igjen og skulle låse opp bilen var alt DØDT ingenting fungerte, prøvde å få liv i bilen med startkabler men ingenting skjedde. da falcken kom og bilen var hallveis oppå taubilen begynte det plutselig og lyse i bilen, jeg satt meg inn for å starte og den startet med engang. noen som har vert borti dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 21, 2016 Share Skrevet November 21, 2016 (endret) Har ikke vært borti dette før, men hvis ALT er dødt(lys, fjernlås og alt) tyder det på at det ikke er strøm. Har du sjekket batteriet? Ingen løse ledninger/kortslutningspunkt heller? Endret November 21, 2016 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 21, 2016 Share Skrevet November 21, 2016 Har ikke e9x feil med både tenningslåsen og pluss kabel da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiankyd Skrevet November 21, 2016 Forfatter Share Skrevet November 21, 2016 7 minutter siden, Marius2002 skrev: Har ikke vært borti dette før, men hvis ALT er dødt(lys, fjernlås og alt) tyder det på at det ikke er strøm. Har du sjekket batteriet? Ingen løse ledninger/kortslutningspunkt heller? alt er fast og fint bak på batteriet, og den lader som den skal. så et brud en plass må det være, siden strømmen plutselig kom tilbake igjen etter en kort stund, og startet lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiankyd Skrevet November 21, 2016 Forfatter Share Skrevet November 21, 2016 10 minutter siden, Otis skrev: Har ikke e9x feil med både tenningslåsen og pluss kabel da? kan godt være, jeg skal ringe til bavaria i morgen og høre med dem om de kjenner til problemet. tydeligvis brudd en plass eller dårlig kobling siden bilen var helt fin etter en liten stund. akuratt som du drog ut kontakten og satt den inn igjen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 21, 2016 Share Skrevet November 21, 2016 1 minutt siden, Stiankyd skrev: alt er fast og fint bak på batteriet, og den lader som den skal. så et brud en plass må det være, siden strømmen plutselig kom tilbake igjen etter en kort stund, og startet lett. Jepp, @Otis er inne på noe over her. Jeg har lest det samme som han sier før engang uten å sette meg mer inn i det. Håper du finner feilen fort, Stiankyd reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet November 21, 2016 Share Skrevet November 21, 2016 Høres litt ut på symtomene at det er pluss kablen på sikringsboksen. Se link: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå