8370lkn Skrevet November 23, 2016 Share Skrevet November 23, 2016 Hei. Prøver å finne ut om det er kommet noen ny oppdatering til min BMW F31 K430158. http://www.bmw.com/com/en/owners/connected_drive_services/mobile_devices/bluetooth_software_update.html Får da bare opp denne meldingen " The Vehicle Identification Number you entered is not correct. Please check your entry" Noen andre som opplever det samme? mvh Gunnar Nordahl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KHE Skrevet November 23, 2016 Share Skrevet November 23, 2016 Hei. Ja, fikk samme feilmelding på et VIN nummer jeg vet har vært korrekt tidligere, så tydelig noe problemer hos de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet November 27, 2016 Share Skrevet November 27, 2016 Får samme melding jeg også :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F 11 Skrevet November 27, 2016 Share Skrevet November 27, 2016 Jeg får også samme melding ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 27, 2016 Share Skrevet November 27, 2016 "Server nede" står det på NDP. Oppe imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
8370lkn Skrevet November 27, 2016 Forfatter Share Skrevet November 27, 2016 OK, takker. Da får vi se om den kommer opp i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F 11 Skrevet November 28, 2016 Share Skrevet November 28, 2016 Virker fortsatt ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F 11 Skrevet November 29, 2016 Share Skrevet November 29, 2016 Ikke idag heller Noen som kan svare på denne ubesvarte posten : jeg har lastet ned ny software fra BMW sine nettsider, bmw.com/update Jeg har norsk ConnectedDrive-versjon i bilen. Kan jeg oppdatere med .bin filen fra den engelske nettsiden, eller må jeg holde meg til den norske nettsiden? Den norske nettsiden har ikke samme utvalg av oppdateringer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 29, 2016 Share Skrevet November 29, 2016 Portalen er heller ikke oppdatert. Merkelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F 11 Skrevet November 30, 2016 Share Skrevet November 30, 2016 Nei detta er for dårlig. Lagt nede over ei uke nå... Mailet info Norge man der har jeg ikke fått et svar engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F 11 Skrevet November 30, 2016 Share Skrevet November 30, 2016 Dere som har testet å laste ned software fra denne siden: gjenkjenner den hvilken sw-versjon man har utifra vin# eller må du laste den ned, gå ut i bilen å sjekke om du allerede har den nyeste installert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
8370lkn Skrevet November 30, 2016 Forfatter Share Skrevet November 30, 2016 (endret) Tror ikke den gjenkjenner vers. Sjekket hvilken versjon jeg hadde i bilen, fant en nyere på update, lastet ned og la på minnepenn og installerte. Endret November 30, 2016 av 8370lkn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F 11 Skrevet November 30, 2016 Share Skrevet November 30, 2016 1 minutt siden, 8370lkn skrev: Tror ikke den gjenkjenner vers. Sjekket hvilken versjon jeg hadde i bilen, fant en nyere på update, lastet ned og la på minnepenn og installerte. Ja det er vel den sikreste metoden. Dog hadde det vært mye enklere om den gjenkjenner versjonen og kun tilbyr ny update når denne er tilgjengelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F 11 Skrevet Desember 2, 2016 Share Skrevet Desember 2, 2016 (endret) Nå ser den ut til å virke.. tydeligvis ingen ny update siden oktober Endret Desember 2, 2016 av F 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
8370lkn Skrevet Desember 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2016 OK, skal sjekke og teste. God helg F 11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå