Jokkis Skrevet November 23, 2017 Share Skrevet November 23, 2017 Tar opp denne tråden. Kan noken fortelle meg Koffor informasjonen på appen ikkje oppdatere seg? Eller må en gjere noke for at det skal skje? Mengde bensin stemmer ikkje osv. Dato for sist oppdatering er begynnt å bli en stund siden. Å så er det disse funksjonene med dører å vinduer osv. Korleis funka det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 1, 2017 Share Skrevet Desember 1, 2017 Den får du oppdatert ved å koble til telefonen med USB kabel i bilen. Da oppdaterer dette seg i appen. Edit: Ang dører og vinduer må du nok ha en nyere idrive/NBT for å få status. Kan kun åpne og lukke ved app. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet Juli 11, 2020 Share Skrevet Juli 11, 2020 vekker denne til live... Tracking. Behøver man ekstra tracking abonnement (f.eks. fra GSGroup ), når appen viser hvor bilen er til enhver tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 11, 2020 Share Skrevet Juli 11, 2020 Er vel valgfritt det, enkelte forsikringsselskap gir rabatt ved bruk av FG sporingsenhet. Den i iDrive er nok ikke FG. Mr. Erling reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Juli 11, 2020 Share Skrevet Juli 11, 2020 Jeg har IF-rabatt pga. sporingen på bilen i appen🙂 Mr. Erling reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 11, 2020 Share Skrevet Juli 11, 2020 Den er fortsatt ikke forsikringsgodkjent. Jeg måtte kjøpe fra GuardSystems ( nå SGsystems?) på en bil skulle jeg få rabatt på hos IF for 7 år siden. De som er godkjent står her: https://www.fgsikring.no/innbrudd/anleggsmaskin-bil--og-batsikring/soke--og-gjenfinningssystemer/ Problemet med BMW sin er at du kan enkelt skru den av i iDrive. Mr. Erling reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet Juli 11, 2020 Share Skrevet Juli 11, 2020 (endret) 3 minutter siden, Kjennern skrev: Den er fortsatt ikke forsikringsgodkjent. Jeg måtte kjøpe fra GuardSystems ( nå SGsystems?) på en bil skulle jeg få rabatt på hos IF for 7 år siden. De som er godkjent står her: https://www.fgsikring.no/innbrudd/anleggsmaskin-bil--og-batsikring/soke--og-gjenfinningssystemer/ Problemet med BMW sin er at du kan enkelt skru den av i iDrive. Takk for listen! Ser at ''min'' er godkjent ; GSGroup SKjønte ikke det med å skru av Endret Juli 11, 2020 av Mr. Erling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 11, 2020 Share Skrevet Juli 11, 2020 Du kan se under Settings->tracking, der kan du fjerne valget uten noe hinder. Da sporer du ikke bilen via app lenger. Mulig BMW kan det men tviler. GSGroup heter de ja, før Guardsystems. Holder til i Sandefjord da jeg monterte. Mr. Erling reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 21, 2020 Share Skrevet Juli 21, 2020 Noen som vet om det går å lytte på nett radio uten å bruke TuneIn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå