larsen2000 Skrevet Desember 2, 2016 Share Skrevet Desember 2, 2016 Har en F25 2013 modell hvor jeg innimellom har klart å få opp Spotify som egen "app" på skjermen (legger seg i listen over eksterne enheter som eget punkt). Får imidlertid ikke frem denne lenger som gjør at det er litt begrenset med styringsmuligheter fra bilen. Det spiller imidlertid fint via Bluetooth, men får da kun play/stop og frem/tilbake av låter. Husker ikke hvordan jeg har fått opp dette tidligere, må spotify åpnes via BMW Connected appen eller liknende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsen2000 Skrevet Desember 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2016 I følge denne fungerer det kanskje kun med kabel - og ikke bluetooth? https://support.spotify.com/dk/listen_everywhere/in_the_car/bmw-integration/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Desember 2, 2016 Share Skrevet Desember 2, 2016 Stemmer det, er kun når du kobler til med usbkabel til usb kontakten i bilen! Også må du velge spotify under media i iDrive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 2, 2016 Share Skrevet Desember 2, 2016 52 minutter siden, olenikolai skrev: Stemmer det, er kun når du kobler til med usbkabel til usb kontakten i bilen! Også må du velge spotify under media i iDrive Fungerer det med både iOS og Android? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Desember 2, 2016 Share Skrevet Desember 2, 2016 28 minutter siden, Gabz skrev: Fungerer det med både iOS og Android? Bare prøvd iOS, så Android kan jeg ikke svare på dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 2, 2016 Share Skrevet Desember 2, 2016 BMW Apps fungerer ikke med Android før 2016(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå