Evopower Skrevet Desember 11, 2016 Share Skrevet Desember 11, 2016 (endret) Vedlagt ligger det link til motorlyden, video. Det er en hvisle/raslelyd. Klarer ikke bestemme meg for om det er register rasling eller reimhjul. Har sjekket reimhjul og strammere. Reima er ikke dårlig men kunne vært ny så klart. Noen som har erfaring med denne lyden? Jeg mistenker lager i servopumpa, eller pumpa i seg selv, men vet ikke sikkert. Det er heller ikke ac kompressoren. 20161211_211659.mp4 Endret Desember 11, 2016 av Evopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 Jeg setter en hel del "penger" på at det er vibrasjonsdemper. Se etter metallstøv rundt vibrasjonsdemper, gjerne brunt pga rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Desember 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2016 Ok hvordan sjekker jeg om denne er i orden? Har den en løs ytter ring som på et dobbelmassesvinghjul eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 Eneste måten jeg synes var god nok var å ta av reima, så kjenne på den. Er den veldig myk, som min var, så er den defekt. En som er helt i orden vil nok flexe et par millimeter. Evopower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå