Strusshamn Skrevet Januar 2, 2017 Share Skrevet Januar 2, 2017 Hejsa alle jeg har netop hentet en 323 Ci fra 1999 i Tyskland, en rigtig lille lækkerbisken. Men der er noget galt med klimaanlægget. Bilen bliver ikke rigtig varm når jeg kører med den, så vidt over det blå mærke på temp måler og den har også problemer med at give nok varme ind i kabinen.. Er det nogen kyndige mennesker der kan give mig et tip på hvad der kan være galt? Mvh Strusshamn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 2, 2017 Share Skrevet Januar 2, 2017 Det er nok feil på termostaten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strusshamn Skrevet Januar 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2017 Det er muligt, men burde bilen så ikke blive meget varm under kørsel og ikke kold? Det hele fungerer perfekt når den står og går på tomgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 2, 2017 Share Skrevet Januar 2, 2017 Hadde cirka samme problem på min. Byttet termostat og da var det løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 2, 2017 Share Skrevet Januar 2, 2017 2 timer siden, Strusshamn skrev: Det er muligt, men burde bilen så ikke blive meget varm under kørsel og ikke kold? Det hele fungerer perfekt når den står og går på tomgang. Det høres absolutt ut som dårlig termostat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strusshamn Skrevet Januar 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2017 Jeg kontakter værksted og får dem til at fejlfinde på den, de kan vel se det i så fald? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 2, 2017 Share Skrevet Januar 2, 2017 Delen koster vel bare 2-400kr så er like greit å bare bytte uansett når det er så stor sannsynlighet, i stedet for å bruke mer penger enn det for å få det sjekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 2, 2017 Share Skrevet Januar 2, 2017 @Strusshamn Litt rart å spørre om feil så be verkstedet om å gjøre det samme. Men selvsagt vil de finne samme feil. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå