herman111 Skrevet Januar 4, 2017 Share Skrevet Januar 4, 2017 Hei. Ettersom bilen min er tungstartet om morgenen, tok jeg feilsøking på den. Der viste seg da at alle fire glødepluggene var klare. Kan det bare være glødereleet som må byttes, eller må jeg bytte pluggene også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet Januar 4, 2017 Share Skrevet Januar 4, 2017 Høres virkelig ut som glødereleet. Hvor gammel er bilen ev hvor langt har den gått vil påvirke dette. Det skader ikke å bytte plugger samtidig. Har du et diahmgnose program då får du frem feilen eksakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herman111 Skrevet Januar 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2017 (endret) 12 minutter siden, tthuns skrev: Høres virkelig ut som glødereleet. Hvor gammel er bilen ev hvor langt har den gått vil påvirke dette. Det skader ikke å bytte plugger samtidig. Har du et diahmgnose program då får du frem feilen eksakt. Er en 2003 mod som har gått 237k.. Kom opp kunn plugger på diagnose 🤔 Tror jeg prøver og bytte relé først da det blir noe billigere..😊 Ver du hvor releet sitter? 😊 Endret Januar 4, 2017 av herman111 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet Januar 4, 2017 Share Skrevet Januar 4, 2017 Husker ikke helt hvor det sitter på den bilen men gå inn på en av de som selger deler så får man et inntrykk. Det går også annnå måle motstanden i de for å se om de er innenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herman111 Skrevet Januar 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2017 Nå, tthuns skrev: Husker ikke helt hvor det sitter på den bilen men gå inn på en av de som selger deler så får man et inntrykk. Det går også annnå måle motstanden i de for å se om de er innenfor. Okei, takk for svar 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Januar 4, 2017 Share Skrevet Januar 4, 2017 Hadde samme problemet på min, diagnose viste at alle fire pluggene var defekte, målte på alle og de var fine. Byttet relee og alt ble fint igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herman111 Skrevet Januar 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2017 2 timer siden, tennbrikket skrev: Hadde samme problemet på min, diagnose viste at alle fire pluggene var defekte, målte på alle og de var fine. Byttet relee og alt ble fint igjen. Håper det er samme problem på min 😁 Hvordan måler du pluggene da? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 4, 2017 Share Skrevet Januar 4, 2017 Du kan enten måle med multimeter eller sette en plusskabel på tuppen for å se om det gnisterer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herman111 Skrevet Januar 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2017 12 minutter siden, Otis skrev: Du kan enten måle med multimeter eller sette en plusskabel på tuppen for å se om det gnisterer. Okei 👍👍 takk for svar 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå