eirikbg Skrevet Januar 10, 2017 Share Skrevet Januar 10, 2017 Hei. Er det noen som har erfaring med Zimmermann bremseskiver kontra originale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 10, 2017 Share Skrevet Januar 10, 2017 Like bra, men lakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Januar 10, 2017 Share Skrevet Januar 10, 2017 5 timer siden, Otis skrev: Like bra, men lakkert. Originale er også lakkert, ihvertfall til E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 10, 2017 Share Skrevet Januar 10, 2017 (endret) @Hollabaloo Da har det endret seg siden jeg kjøpte for ca 5 år siden Endret Januar 10, 2017 av Otis Skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Januar 10, 2017 Share Skrevet Januar 10, 2017 (endret) 1 time siden, Otis skrev: @Hollabaloo Da har det endret seg siden jeg kjøpte for ca 5 år siden Det har det nok. Jeg har kun erfaring med E39 da. Kjøpt i to omganger, 2013 (foran) og 2016 (bak). Men det er ikke lakkert sånn som mange andre gjør det. De originale er kun lakkert utenfor slitedelen av skiva. Bra kvalitet, beskyttelsen slites ikke av "med neglen" sånn som jeg har sett på enkelte uoriginale lakkerte. Endret Januar 10, 2017 av Hollabaloo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 10, 2017 Share Skrevet Januar 10, 2017 Bra skiver. Men kjøp originale klosser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 10, 2017 Share Skrevet Januar 10, 2017 Mine har en dag med banekjøring i kombinasjon med redstuff klosser på samvittigheten. Har ikke merket noen problemer med de etter dette ihvertfall. @NA har vel opptil flere trackdays med zimmermann skiver uten noen nevneverdige problemer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 10, 2017 Share Skrevet Januar 10, 2017 (endret) Hei. Stemmer det HalvorK. Synes du får bra skiver i forhold til prisen. Selfølgelig ikke det råeste sammenlignet med de virkelig heftige merkene men aldri hatt problemer med zimmerman. Anbefales 👍 Edit: men kontra originale er de et meget godt alternativ. Endret Januar 10, 2017 av NA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå