Sasasa Skrevet Januar 25, 2017 Share Skrevet Januar 25, 2017 Prøver å få denne ConnectedDrive appen til å funke, men får beskjed om at jeg må aktivere mobilnett-tilkoblingen.. Får man gjort det på egenhånd, eller må man ta kontakt med en forhandler å resie lang og strand for å få hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildopc Skrevet Januar 25, 2017 Share Skrevet Januar 25, 2017 Det ordner du selv. Gå inn på Connected drive på nett og aktiver der den der. https://www.bmw-connecteddrive.no/app/no/index.html#/portal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasasa Skrevet Januar 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2017 Funker ikke. Eller er det noe annet jeg må gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 25, 2017 Share Skrevet Januar 25, 2017 Om det er bilen som står på profilen du har vil nok ikke dette virke på din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasasa Skrevet Januar 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2017 Problemet er jo at jeg ikke får lagt til bilen pga denne meldingen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 25, 2017 Share Skrevet Januar 25, 2017 Om det ikke er bilen som du har skrevet i din profil bør du si type og årsmodell om du ønsker hjelp. Er det en 730d fra 06 vil ikke dette fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasasa Skrevet Januar 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2017 Stemmer at det er 730D 06 mod ja. Misforsto forrige innlegget ditt jeg Funker ikke på den altså? Et siste desperate forsøk på å kunne få brukt mobilen til musikkavspilling skjønner du... Ser helst at vi slipper å måtte installere dab-adapter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 25, 2017 Share Skrevet Januar 25, 2017 Det fungerer ikke på den nei, og selv om det hadde fungert ville ikke dette gitt deg noen form for musikkavspilling, da du ikke har noe å koble telefonen til i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasasa Skrevet Januar 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2017 Men i alle dager. Leste jo flere steder at spotify kunne brukes, derfor jeg skulle prøve. Men denne bilen irriterer meg bare mer og mer! Faen meg på verksted titt og ofte, rene diskoteket med alle lampene som lyser i hytt og pine! 😡 Veldig kult når alt av elektronikk slutter å funke... Da merker man hvor bortskjemt man blir med alle disse finurlige og praktiske greiene som skjer av seg selv. Hadde jo helt glemt hvordan jeg blendet vet du 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasasa Skrevet Januar 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2017 Mem takk for at du tok deg bryet med å svare! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 25, 2017 Share Skrevet Januar 25, 2017 Ja, Spotify fungerer med Connected Drive, men dette innebærer at bilen har relevant utstyr, deriblant en USB-kontakt, og dette kom aldri til disse bilene. Disse tingene kom først i 2011, lenge etter e65 gikk ut av produksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasasa Skrevet Januar 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2017 Forbannade! 😳 Ikke skjønner jeg at dette er en bil som blir solgt til disse summene! Retningsstabil da om ikke annet...så lenge elektronikken spiller på lag 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 25, 2017 Share Skrevet Januar 25, 2017 Ikke glem at bilen ble produsert før første generasjons iPhone ble lansert, det har skjedd litt på den fronten siden den tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasasa Skrevet Januar 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2017 Sant nok, men det er rart hva litt opdateringer kan gjøre. Unasett produksjonsår 😉 Men shit samma, nå er da balja her. Eller, akkurat nå er den på verksted igjen da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barsjef Skrevet Januar 25, 2017 Share Skrevet Januar 25, 2017 Å kjøpe eldre 7 serie/Audi A8 samt Mercedes S klasse, ja det kan ofte koste en goe del i verksteds utgifter, om en ikke er litt over middels god til å skru på bil sjøl. Derfor jeg aldri vil ha en av disse luksus biler før jeg har råd å kjøpe de nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå