Robin L Skrevet Februar 10, 2017 Share Skrevet Februar 10, 2017 5 minutter siden, tennbrikket skrev: Hadde glatt gått for eonon, har det selv og er knall fornøyd. takker for raskt svar. da går jeg bare for den orginalstereoen ble brått udugelig når de stengte fm-nettet her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Februar 10, 2017 Share Skrevet Februar 10, 2017 1 minutt siden, space-ace skrev: takker for raskt svar. da går jeg bare for den orginalstereoen ble brått udugelig når de stengte fm-nettet her nå De har også vettu kundeservice, hadde ikke dab på min, men kunne sende tilbake og få 50% av spilleren i gavekort til å kjøpe en ny spiller som støtter dab, min er nå snart 2 år gammel. Problemet er frakten tilbake til hong kong er dyr. bestiller du spilleren nå så har du den mest trolig på fredag neste uke. Brukte ca 5-6 dager med fedex da jeg bestilte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 10, 2017 Share Skrevet Februar 10, 2017 frakt ut av landet er håpløst ja. mer lønnsomt og selge den billig og bestille ny bare sikkert. undres på hvordan de får så billig frakt til norge lurer på om jeg skal bestille meg en slik fra ebay i samme slengen. blir ett bra løft lydmessig det trur jeg. helt utrolig at bmw kunne levere så dårlig anlegg som de gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå