RF91 Skrevet Februar 2, 2017 Share Skrevet Februar 2, 2017 (endret) Sitte og fundera litt på korleis coilovers eg etterkvart skal handla til E30'en. Hadde igrunn bestemt meg for KW V1 fordi eg ser mange har dei, dei ser kule ut (ja, kjempeviktig ) og billige-senkesett.no har dei til ein OK pris. Meeeen etter kvart som eg har lest litt her og der so kom H&R sine Monotube coilovers inn i bildet og. Har ikkje so voldsom hast med å bestilla dette her, men no har eg begynt å fundera på kva eg skal velga, so då vil eg ha svar med ein gang Om du sitte med erfaring med ein av setta, eller begge, so er du mer enn velkommen til å dela tidligare omtalte erfaring her Endret Februar 2, 2017 av RF91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 2, 2017 Share Skrevet Februar 2, 2017 Ikke glem at bilige-senkesett.no er uten mva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2017 16 minutter siden, danskiii skrev: Ikke glem at bilige-senkesett.no er uten mva Da hadde eg gløymt Men da forklara jo grunnen til at setta var sopass billige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Februar 2, 2017 Share Skrevet Februar 2, 2017 (endret) Har selv KW1 og er helt greit fornøyd med det, tror egentlig HR og KW1 er ganske jevnverdige sett. Liker selv best designet på HR for den del. Står det kun mellom desse, hadde eg venta til det dukka opp ett bra tilbud på enten eller. Eg hadde nok landa på KW igjen, men da type rustfrie inox typen. Skal ha nytt sett til e36n til neste vinter, og da trur eg det blir KW2 Inox. Endret Februar 2, 2017 av hsd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå