tubbie Skrevet Februar 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2017 (endret) Da er tech7 på. De proppene var i underkant av døren. Jeg ville trodd det skulle være hull i de, men kanskje ikke? Nå står varmevifte på for å tørke, og luftavfukter på for å suge ut fuktigheten Endret Februar 8, 2017 av tubbie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 8, 2017 Share Skrevet Februar 8, 2017 det toppene i døren bør du sette inn igjen ja. ellers vil det komme vann på innstegslista (den det står bmw på). og trekke inn i kanalen. dreneringen på døren finner du helt nederst, ytterst på døren. limte min med tec7 i kveld jeg også. min var helt tør nå så jeg har remontert setene. den forresten har stått på tørk i over 2 uker nå.. tubbie reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tubbie Skrevet Februar 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2017 Bra det ikke bare er meg som styrer med det hehe Har lurt litt på å ta ut setene, men jeg ser først om jeg klarer å tørke det opp uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 8, 2017 Share Skrevet Februar 8, 2017 45 minutter siden, space-ace skrev: det toppene i døren bør du sette inn igjen ja. ellers vil det komme vann på innstegslista (den det står bmw på). og trekke inn i kanalen. dreneringen på døren finner du helt nederst, ytterst på døren. limte min med tec7 i kveld jeg også. min var helt tør nå så jeg har remontert setene. den forresten har stått på tørk i over 2 uker nå.. 2 Uker? jeg hadde vifte inni bilen i noen timer og det er nesten tørrt, må bare kjøre en runde til en dag, men det skal sies at jeg klemmte godt på teppet for å få ut mesteparten av vannet før jeg begynnte med vifta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 9, 2017 Share Skrevet Februar 9, 2017 12 timer siden, Haug523 skrev: 2 Uker? jeg hadde vifte inni bilen i noen timer og det er nesten tørrt, må bare kjøre en runde til en dag, men det skal sies at jeg klemmte godt på teppet for å få ut mesteparten av vannet før jeg begynnte med vifta. Ja det tørket voldsomt tregt. Men det kan være fordi jeg satte vifta på en stol ved døra og la døra inntil. Jeg turte ikke og sette vifta inni bilen mtp brann... Jeg tok ut setene, og løftet opp teppene. Og holdte de oppe med noen kappbiter med borkledning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 9, 2017 Share Skrevet Februar 9, 2017 å, ok, jeg satte vifta ca 5cm fra undersiden av teppet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå