EspJoh97 Skrevet Februar 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2017 2 minutter siden, Hawkon88 skrev: Jeg ville byttet olje og filter for å være sikker på at mengden er rett når det likevel må gjøres. Oljen kan du peile på kald eller varm motor, bare du gjør det samme hver gang for å være sikker. Bare vær oppmerksom på at det går noen dl i oljefilteret etter første oppstart, så du ikke leser av oljenivået før oppstart. Olje utvider seg ved høy temperatur, så det er ikke sikkert at det er noen problemer. Det kom en rar lyd når jeg starta bilen etter at jeg så at oljenivået var for høyt. Tenkte å få det sjekket hos ett verksted til uka for sikkerhetens skyld. Hvis han ikke finner noe feil får jeg bare bytte olje og filter ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Februar 13, 2017 Share Skrevet Februar 13, 2017 Den mengden du hadde for mye, som du viste på et bilde....det er såpass lite over at det skader ikke motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå