Kolstad Jr. Skrevet Februar 9, 2017 Share Skrevet Februar 9, 2017 Ettersom både M60b40 og M62b44 sliter med akkurat samme problemet (som alle andre BMW'er), så er tiden inne for å bytte toppdekselpakninger på min M62b44 motor. Hadde tidligere en 740i med M60b40, og kjøpte da pakninger til denne, som ikke ble tatt i bruk. Spørsmålet mitt er da, før jeg bestiller nye pakninger, kan toppdekselpakningene fra M60B40 brukes på M62B44? Ikke vanos motor, produsert i 1997. Er det noen forskjell på utformingen til toppdekslene? Takker på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 9, 2017 Share Skrevet Februar 9, 2017 det er de samme. kjør på Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Februar 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2017 16 minutter siden, space-ace skrev: det er de samme. kjør på Takk for kjapt svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 9, 2017 Share Skrevet Februar 9, 2017 Funker helt fint 😊 brukte nettopp selv pakningene som var merket m60 selv. Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 9, 2017 Share Skrevet Februar 9, 2017 pass på hva merke dem er, kjøpte noen på koed til min m62, dem var for liten så det lakk olje over alt... måtte liksom strekke i dem for at dem skulle gå nedi sporet sitt Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Februar 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2017 1 time siden, D.Toft skrev: pass på hva merke dem er, kjøpte noen på koed til min m62, dem var for liten så det lakk olje over alt... måtte liksom strekke i dem for at dem skulle gå nedi sporet sitt Her er pakningene jeg har liggende, fra Koed, men dog bestilt til m60, ikke M62. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 9, 2017 Share Skrevet Februar 9, 2017 var ikke det merket jeg hadde. kan hende dem passer. du får no bare prøve deg frem Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Februar 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2017 11 timer siden, D.Toft skrev: var ikke det merket jeg hadde. kan hende dem passer. du får no bare prøve deg frem Får prøve ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 10, 2017 Share Skrevet Februar 10, 2017 Myye av det uoriginale koed selger er ikke brukbart dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Februar 10, 2017 Share Skrevet Februar 10, 2017 Er noken dritt deksel på m60ene. Dei er liksom så vridd, og uplane. Dei leker jo så lett. Kan være at org pakninger tetter bedre. Men du bør bruke eit godt tetningsmiddel. Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå