kapteinh Skrevet Februar 11, 2017 Share Skrevet Februar 11, 2017 Hei. Noen som har kjøpt spiller på ebay med dab+ adapter? tenker på da for eksempel den her klarer ikke å bestemme meg om jeg skal kjøpe slik, eller kufatec. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Februar 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2017 eller denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Februar 11, 2017 Share Skrevet Februar 11, 2017 Vil anbefale at du kjøper et anerkjent og utprøvd merke. Se for eksempel her, flere på forumet har installert disse enhetene, også i E90, det er bare å søke litt i forumet. Du kan kjøpe de samme produktene fra utlandet til halve prisen, om du har tålmodighet til å vente og rygg til å bære risikoen (enklere å reklamere i Norge). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Februar 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2017 Har lest veldig mye negativt om Erisin. kilde Eonon har jeg ikke sett så mye negativt om, selv om det kanskje egentlig er samme spilleren. men tror det meste går på montering feil, eller brukerfeil av programvaren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 13, 2017 Share Skrevet Februar 13, 2017 Tror du bør velge Eonon fremfor Erisin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jedimindtriks Skrevet Mars 1, 2017 Share Skrevet Mars 1, 2017 On 2/12/2017 at 7.35, kapteinh skrev: Har lest veldig mye negativt om Erisin. kilde Eonon har jeg ikke sett så mye negativt om, selv om det kanskje egentlig er samme spilleren. men tror det meste går på montering feil, eller brukerfeil av programvaren. Erisin er bedre enn eonon. Eneste stedet det står noe negativt om erisin er trustpilot siden. ellers virker flest folk happy med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå