Gå til innhold

Verdivurdering E34 M5


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Er en grunn til at den ikke blir solgt. Bærer sterkt preg av å være en dårlig vedlikehold bil fra Sverige - for noen få år siden fikk man slike slitne rånesleder på Blocket for 35-50 000sek. I mine øyne er den ikke verdt mer enn 70000kr. Eller 105-110k inkludert tollavgift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg postet innlegget spurte jeg også selger om rammenummer. Sjekket det opp mot databasen og fikk opp en E39 520i.. Noe lukter litt muffens her og. Med mindre han har skrevet feil, da. Trooor jeg styrer unna :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt sett ville jeg styrt unna M5er uansett årgang fra Sverige. De har ofte gått som bruksbiler hele året, mye rust, høy km og som en bonus har de ofte ettermonterte tilhengerfester fordi Medelsvenson elsker campingvogner. Pga lave priser har de blitt brukt av en del tvilsomme folk som heller prioriterer ragging på Esso fremfor vedlikehold. Det har også vært utrolig mange tyverier av disse opp gjennom årene, så er en god sjanse for at en billig bil har vært ute på heisatur mer enn en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du penger og lysten ville jeg ikke ventet 3 år med å kjøpe E34 M5 da de garantert vil øke i pris i Tyskland i årene fremover. Det du må betale i engangsavgift "sparer" du inn på den prisøkningen bilene vil ha.

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Werther skrev:

Har du penger og lysten ville jeg ikke ventet 3 år med å kjøpe E34 M5 da de garantert vil øke i pris i Tyskland i årene fremover. Det du må betale i engangsavgift "sparer" du inn på den prisøkningen bilene vil ha.

Men kommer det på 40-ish uansett for en slik bil da? Siden det gjør det for denne fra Sverige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...