Peak Skrevet Februar 22, 2017 Share Skrevet Februar 22, 2017 (endret) Hei, trenger å få handlet et par tåkelyspærer så fort som mulig innen den 28. Februar, da skal fangeren av og det er lettere å komme til enn å måtte demontere begge lokariskjermene ved en annen anledning. -Jeg bestilte to stk. fra Ebay, men mottok totalt feil pære. Spørsmålet mitt er, hvor kan jeg få tak på to gode LED pærer i ca 6000Kelvin innen 28.? Helst uten å betale dobbel pris ifht. Ebay, noe som ekstralys.no tar... Finnes det noen fysiske butikker som selger? Torshov? Endret Februar 22, 2017 av Peak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 22, 2017 Share Skrevet Februar 22, 2017 Svarte deg på PM, men ser jo nå at du ikke vil ha fra ekstralys.no, blodpris er det, men om man ikke kan vente litt for samme pærer fra ebay så er det lite utvalg. Biltema og andre bilrekvisitaer har no hatt noe LED greier som jeg har tittet på tidligere,lyser jo, men har nok troen på at alle å enhver bli skuffet med tanke på farge, lysstyrke i forhold til AE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Februar 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2017 Setter pris på svar er og PM @Reef89 Dersom andre har kjennskap til butikk eller kjede som selger over disk, gi beskjed✌🏽☺ Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 26, 2017 Share Skrevet Februar 26, 2017 Det er null stress å bytte tåkelyspærer selv om fangeren er på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå