Prlien Skrevet Februar 28, 2017 Share Skrevet Februar 28, 2017 Servicelampene på bilen er som discolys, de finner ikke feil hos BMW. Om jeg slår av kjørelys blir alt normalt, håper virkelig noen kan hjelpe med dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prlien Skrevet Februar 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 28, 2017 Share Skrevet Februar 28, 2017 Har du noen form for uoriginale lys på din bil, evt dab utstyr, led pærer en plass? Prlien reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prlien Skrevet Februar 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2017 37 minutter siden, Otis skrev: Har du noen form for uoriginale lys på din bil, evt dab utstyr, led pærer en plass? Skiltlys bak, men de har vært der et år isj. Det er vel alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 28, 2017 Share Skrevet Februar 28, 2017 Jo verre det ser ut, dess mer sannsynlig er det et el problem, start med batteriet og gå veien derfra. Hadde det slik på min E84, det viste deg at de som haddde montert hengerfeste hadde "glemt" å tette. Så det var vann i elektronikken bak. Prlien reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Februar 28, 2017 Share Skrevet Februar 28, 2017 Dårlig batteri? Lav spenning kan gi slike symptomer. Opplevd det sjøl på min e81 -08 modell. Prlien reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prlien Skrevet Februar 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2017 2 minutter siden, And-reas skrev: Dårlig batteri? Lav spenning kan gi slike symptomer. Opplevd det sjøl på min e81 -08 modell. Batteri er helt nytt, men fant masse vann i gulvet bak førerstolen igår kveld. Har fått opp 2-3 liter men det er forsatt veldig vått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prlien Skrevet Mars 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2017 18 timer siden, Ron Jeremy skrev: Jo verre det ser ut, dess mer sannsynlig er det et el problem, start med batteriet og gå veien derfra. Hadde det slik på min E84, det viste deg at de som haddde montert hengerfeste hadde "glemt" å tette. Så det var vann i elektronikken bak. Kjøpte cupe varmer nå, så den får stå på til det tørker opp så godt det kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prlien Skrevet Mars 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2017 Update.... Etter en natt med cupevifte å litt opptørking er alle feil borte.. Den skal få noen dager til med tørking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå