Gå til innhold

Lorriz 525i og 535ia fra side 32


Bimmerlorris
 Share

Anbefalte innlegg

19 timer siden, Mortenej skrev:

Gratulere med salg Tore.

Det er en tid for alt og når du kjenner det er riktig, er det jo ikke noe som er bedre enn det. Som du skriver så skjer det ting i livet som gjør at en får andre prioriteringer. Kjenner på det samme om dagen, men enn så lenge står både E34 og E32 i garasjen.

Godt du fortsatt har en BMW i stallen, så håper du fortsetter å følge med her inne. Alltid like kjekt når du kommer med innspill og tips i trådene.

 

Håper du hadde klausul i kontrakten at ny eier skulle lage tråd her så vi får følge med videre.....

 

 

Tusen takk for hyggelige ord Morten 😃

Ja nå har jeg hatt en haug med E34 de siste ti årene og var litt lei det hele 😅

Så får tiden vise hva som skjer videre.

Skal såklart følge med på flere tråder her inne. Det er jo så gøy 😃

Så håper jeg du ihvertfall får montert sammen E32’n så vi får se herligheten slik den bør være ❤️

Ha ha må innrømme at jeg dessverre ikke ba den nye eieren om å lage tråd 🥹 Men det må i såfall være i kategorien show off, for det er ikke så mye han trenger å gjøre med den annet enn å vaske den og cruise rundt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne nesten satt penger på at jeg møtte denne i Ål i dag, men det er såpass langt mellom Jessheim og Ål at det skal vel godt gjøres at det var den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.3.2024 den 22.49, Olaandref skrev:

Jeg kunne nesten satt penger på at jeg møtte denne i Ål i dag, men det er såpass langt mellom Jessheim og Ål at det skal vel godt gjøres at det var den.

He he man skal aldri si aldri, jeg aner ikke 🤷‍♂️😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...