herman111 Skrevet Mars 24, 2017 Share Skrevet Mars 24, 2017 Heisann! Jeg har en BMW E46 2003 mod der airbag lampa lyser.. lampa begynte å lyse etter jeg tok av dørtrekket og airbagen på passasjersiden når jeg skulle bytte ruteheisen, og jeg glemte selfølgelig å koble fra batteriet før jeg begynte. Har nå kjøpt meg diagnoseutstyr av merket Carly, men jeg får ikke slettet feilkoden. Har sjekka så den er plugget inn ordentlig.. Men kan airbagen ryke av at jeg bare plugger den fra å til igjen? Dette skjedde for rundt 5-6mnd siden, og jeg mener og har lest at viss lampa har lyst lenge så må man reise på BMW verksted for å få fjerna lampa.. kan dette stemme? Takk for svar 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mars 24, 2017 Share Skrevet Mars 24, 2017 (endret) Usikker på om dørtrekket skal ha noe å si da. Har du stått på kne i passasjersetet eller lagt noe skarpe gjenstander der? Brudd på sensor i passasjersetet (den som føler om det sitter noen i setet) er en vanlig årsak til at airbaglampa lyser. Har den feilen på min e39 og det skal fikses en dag jeg får tid 😊 Endret Mars 24, 2017 av Evopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herman111 Skrevet Mars 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2017 2 timer siden, Evopower skrev: Usikker på om dørtrekket skal ha noe å si da. Har du stått på kne i passasjersetet eller lagt noe skarpe gjenstander der? Brudd på sensor i passasjersetet (den som føler om det sitter noen i setet) er en vanlig årsak til at airbaglampa lyser. Har den feilen på min e39 og det skal fikses en dag jeg får tid 😊 Er ødelagt sensor i setet også men det ble fiksa idag ( kjøpe motstand på eBay, som gjør at airbagen er aktiv selv om ingen sitter der) Har tatt diagnose og det kommer opp airbag i passasjerdør 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 25, 2017 Share Skrevet Mars 25, 2017 (endret) Kan jo være at airbagen må byttes ut da, hvis lampen ikke går vekk. Har side-airbager fra E39 liggende om det er samme delenummer. Endret Mars 25, 2017 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herman111 Skrevet Mars 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2017 7 timer siden, Gabz skrev: Kan jo være at airbagen må byttes ut da, hvis lampen ikke går vekk. Har side-airbager fra E39 liggende om det er samme delenummer. Skal få prøvd med airbag fra annen e46 så skal jeg se om jeg får sletta den da 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Mars 31, 2017 Share Skrevet Mars 31, 2017 Hva er feilkoden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herman111 Skrevet Mars 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2017 2 timer siden, HMW skrev: Hva er feilkoden? Tror det sto 'front side right' eller noe sånt.. snakka med sulland og de sa at jeg ikke fikk sletta airbag feil med carly, da jeg ikke kommer innpå rette "systemet" 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå