Gabz Skrevet Mars 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2017 Har liggende element og delefilter til ene siden så trenger egentlig bare et par diskanter. Tenkte å finne noen originale slik at de kan boltes rett på og kobles på delefilteret. Ellers takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Mars 30, 2017 Share Skrevet Mars 30, 2017 Har strøkne lykter + en haug av diverse andre deler liggende om du fortsatt skulle trenge!:) i Skien vell å merke😝 Du skal få bimmersrabatt av meg😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2017 Uuuh, sender deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 31, 2017 Share Skrevet Mars 31, 2017 ble veldig mye bedre med felgene! sku sett om du fikk tak i noen sorte plast lister så det blir litt kontraster der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2017 Takker! Hadde nok gjort seg det ja, men skal ikke bruke noe unødvendig cash på denne egentlig, skal jo bare selges igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 1, 2017 Forfatter Share Skrevet April 1, 2017 (endret) I dag har jeg fått gjort litt! Fikk diverse pakker med servicedeler og slikt i dag: Og også denne: Så da var det bare å bytte: Sammenligning: Rumpa gikk dermed fra dette: Til dette: Myyye bedre Har også hentet meg nytt ratt. Dermed kunne jeg få ut det slitte her: Ratt av, bytte over listverk og slikt: Klart til montering: Og på! Deilig å få vekk det slitte, kjenner jeg! Og til slutt så har jeg også fått kjøpt meg et slikt som jeg manglet: Så det ble også kjapt klikket på plass: Ryddigere front nå Mangler bare nye lykter. Endret April 1, 2017 av Gabz ///MoePower, fxslin, BjornarHS og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet April 1, 2017 Share Skrevet April 1, 2017 Koble opp multifunksjon da,hever standaren betraktelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 1, 2017 Forfatter Share Skrevet April 1, 2017 Kit til å ettermontere MF-ratt (og er vel samtidig da også CC) koster vel en 3k, blir mye penger når bilen bare skal selges og jeg ikke får det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet April 1, 2017 Share Skrevet April 1, 2017 koster 200kr for sett på ebay fra tyskland. Bare å koble opp så fungerer det. DU har knappene og alt liggende så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 1, 2017 Forfatter Share Skrevet April 1, 2017 Åja! Mye jobb da? Eller er det så å si plug and play? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet April 1, 2017 Share Skrevet April 1, 2017 Først monterer du knappene osv. tilbake. Så er det 3 ledninger du trekker fra rattkontakten over til lysmodulen og lodder deg innpå ledninger som ligger der. Har bilen alt klart for cruise control må du trekke en ledning til motorrommet og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 2, 2017 Forfatter Share Skrevet April 2, 2017 Hmm. Definitivt noe å vurdere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 2, 2017 Share Skrevet April 2, 2017 ble 10 ganger penere med orginal lyktne! BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 2, 2017 Forfatter Share Skrevet April 2, 2017 Enig Bare originale frontlykter igjen nå så hjelper det fælt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 5, 2017 Forfatter Share Skrevet April 5, 2017 Da er originale frontlykter på vei! Var også en tur innom høggeren i dag og plukket med meg et par originale hvite blinklys. Men den ene trengte litt kjærleik. Fuktig og løsnet glass. Så da ble den splittet. Fikk en rask vask (gulningen ble stort sett igjen dessverre). Også limt med tec7 og satt teip på. Da skal den få stå i et døgns tid så burde det bli bra nok Fint med litt gjenbruk hvertfall! Oppdatering kommer når jeg får montert alt på bilen. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå