Gabz Skrevet Mai 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2017 Da var denne solgt. Eller, rettere sagt byttet i et annet gjensalgsprosjekt En '99 Chevy Tahoe med 6,5L TD V8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 Gratulerer med salg, og ny bil Om den er regga som lett lastebil så tjener du nok på å nedregistrert den til kl B. Blir hvertfall lettere å selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2017 Takker Er regga som 5-seters personbil dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 Ja, men personbil kan den være som lett lastebil også. Ser på sidene til vegvesen at den har tillatt totalvekt på 3501kg, så da går den som lett lastebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2017 (endret) Jaha. Den kjøres med klasse B i følge selger, hvertfall. Hva må gjøres for å nedregistrere da? Endret Mai 4, 2017 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 Mulig den er nedregistrert og at det står noe annet i vognkortet? Over 3500kg totalvekt er hvertfall klasse C1 http://www.vegvesen.no/forerkort/har-forerkort/Hva+har+du+lov+a+kjore/Lett+Lastebil+(klasse+C1+og+C1E) Men disse skal være ganske greie å få nedregistrert nå, uten noen ombygninger. Kanskje det må byttes noen belter, uten at jeg skal si det sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing 92 Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 Sjekk her står litt her. http://bergheim.no/delelagr/ og så blar du litt ned til der det står nedregistrering av Tahoe diesel 1995- 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2017 (endret) Ingen merknader i førerkort hvertfall. Får ta en telefon til SVV og høre i morgen. Edit: betyr ikke M1 at den kan kjøres på B? Endret Mai 4, 2017 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 M1 betyr at det er personbil, men det har ikke noe med førerkortet å gjøre. Det står også i vognkortet ditt at tillatt totalvekt er 3501. Så da er det kl C1 som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2017 Hmm, okei. Har ikke den lappen med bilens originale vekter i dørkarmen til førerdør, da blir det vel 2k for at de Bergheim-folka skal ordne det, da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 Angående E60 LCI med sekser, hva ser du etter der, med tanke på ustyrsnivå, farge, kilometer osv? Min skal selges om ikke så alt for lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 Bergheim er kjent for å ta seg grådig betalt. Registrer deg på amcarforum.no eller offroad.no å se etter noen tips der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2017 30 minutter siden, T.H.O skrev: Bergheim er kjent for å ta seg grådig betalt. Registrer deg på amcarforum.no eller offroad.no å se etter noen tips der. Takk for tips, skal gjøre det 35 minutter siden, Clevion skrev: Angående E60 LCI med sekser, hva ser du etter der, med tanke på ustyrsnivå, farge, kilometer osv? Min skal selges om ikke så alt for lenge Ikke sølv i fargen hvertfall, helst ikke svart heller. Grå derimot liker jeg godt. Kilometerstand har jeg ikke noe fast tall på men burde være under 200k, jo lavere jo bedre. Skal være bra utstyrt, men har ikke fastsatt noe spesifikke ønsker der heller. Kommer vel mest ann på pris også. Send meg gjerne hva du har tenkt deg for bilen samt noen bilder så kan jeg se der. Skal bli kvitt både Tahoe og E87 først uansett, men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2017 Pratet med både SVV og noen amcar-folk nå, trenger ikke sånne papirer lenger tydeligvis. Er bare å vise bilen hos SVV. Meeen første ledige time er i juni og det blir litt i overkant lenge å vente når bilen skal selges Sjekket litt rundt hos de andre, virket ikke som det var noe spesielt tidligere. Får se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå