icodden Skrevet April 6, 2017 Share Skrevet April 6, 2017 Hei, jeg skal bytte rammen rundt ac/radio på min pre f30 til lci ramme glossy+lys. Må jeg koble fra strømmen + pol på bilen før jeg kobler fra ac, radio og ventdysen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 6, 2017 Share Skrevet April 6, 2017 Nei, trenger ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icodden Skrevet April 6, 2017 Forfatter Share Skrevet April 6, 2017 (endret) Ok, så jeg kobler bare av pluggene å bytter rammen og kobler på igjen. Så er det bare å starte bilen igjen? Endret April 6, 2017 av icodden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 6, 2017 Share Skrevet April 6, 2017 Du må lage y-kobling for å ha strøm til nye ramma. Har du lys over koppholder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 6, 2017 Share Skrevet April 6, 2017 Stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icodden Skrevet April 6, 2017 Forfatter Share Skrevet April 6, 2017 Jeg har lys over koppholder og y kabel. Måtte bare vite at jeg kunne gjøre det uten å ta strømmen på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 6, 2017 Share Skrevet April 6, 2017 Bra. Da er det plug'n'play. Trenger ikke å ta av batteripol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S10g Skrevet April 6, 2017 Share Skrevet April 6, 2017 37 minutter siden, icodden skrev: Jeg har lys over koppholder og y kabel. Måtte bare vite at jeg kunne gjøre det uten å ta strømmen på bilen. Er ramma og y kabel eBay vare? Tenkt å gjøre samme oppgr. selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 6, 2017 Share Skrevet April 6, 2017 https://www.ebay.com/itm/172601571506 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icodden Skrevet April 6, 2017 Forfatter Share Skrevet April 6, 2017 Da var rammen byttet S10g, lagunilla og Buckwee reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icodden Skrevet April 6, 2017 Forfatter Share Skrevet April 6, 2017 Trivelig med GS katalogen for f30,f31 og f34 i posten idag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå