Gå til innhold

Visning på biltilsynet "for sterke parklys"


MagneSS
 Share

Anbefalte innlegg

Synd de ikke lar det gå, men det er mye rart der ute. Blant annet de Umnitza ringene med regnbuefargene.. Syns de hvite umnitzaringene ser veldig bra ut, hadde det selv på min e46.

De blir nok også anmerket i pkk. 

Tror det er bra vi ikke har lik lov som amerikanske på dette, da ville folk ha kjørt rundt med 50 tusenmetringer og neonlys under 240'en sin. 

Men at det som ser ganske orginalt ut ikke går igjennom er jo synd. Ekstra arbeid.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får være surpompen i dag, jeg da. For min del mener jeg det er bra at vi har regler for dette, og at noen følger opp. Styrke på frontlys har naturligvis med trafikksikkerhet å gjøre. Du vil helst ikke bli blendet når du møter en fotgjenger langs veien og må foreta en manøver.

Det er heller ikke for strengt. Tvert imot er min erfaring at fabrikkmontert lys har blitt godkjent som ikke skulle vært det. Oftere enn før møter jeg nå nyere typer biler som blender i skumringen, spesielt om det regner litt i tillegg. Sannsynligvis skyldes det nye EU-regler som har forrang over regler tilpasset norske forhold. Dette går på trafikksikkerheten løs.

Endret av Basse Lusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, D.Toft skrev:

helt fantastisk :D

ikke noe er bedre :)

du fikk vel dem skrevet inn i vognkortet når du først var der? så slipper man mer slikt piss..

Ja fikk spart meg for litt arbeid der! Sa bare att jeg at lyktene var byttes så nå skulle det være i orden. Han sa dei va litt sterke, men det kommer jo nyere bmwer med når dei kommer rullende ut av fabrikk så det var ingen problem! Spørs nok om ikke han og var klar for påske! Hehe

Ja nå skal det være iorden framover 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...