Gorg Skrevet April 10, 2017 Share Skrevet April 10, 2017 Synd de ikke lar det gå, men det er mye rart der ute. Blant annet de Umnitza ringene med regnbuefargene.. Syns de hvite umnitzaringene ser veldig bra ut, hadde det selv på min e46. De blir nok også anmerket i pkk. Tror det er bra vi ikke har lik lov som amerikanske på dette, da ville folk ha kjørt rundt med 50 tusenmetringer og neonlys under 240'en sin. Men at det som ser ganske orginalt ut ikke går igjennom er jo synd. Ekstra arbeid.. MagneSS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet April 11, 2017 Share Skrevet April 11, 2017 (endret) Får være surpompen i dag, jeg da. For min del mener jeg det er bra at vi har regler for dette, og at noen følger opp. Styrke på frontlys har naturligvis med trafikksikkerhet å gjøre. Du vil helst ikke bli blendet når du møter en fotgjenger langs veien og må foreta en manøver. Det er heller ikke for strengt. Tvert imot er min erfaring at fabrikkmontert lys har blitt godkjent som ikke skulle vært det. Oftere enn før møter jeg nå nyere typer biler som blender i skumringen, spesielt om det regner litt i tillegg. Sannsynligvis skyldes det nye EU-regler som har forrang over regler tilpasset norske forhold. Dette går på trafikksikkerheten løs. Endret April 11, 2017 av Basse Lusk Saltkjelen, Daniel80, Waterhouse og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagneSS Skrevet April 12, 2017 Forfatter Share Skrevet April 12, 2017 Kom glatt igjennom idag! kontrolløren skjønte ikke hva problemet skulle være😁 Fornøgd nå D.Toft, Gorg, Naitsirk og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 12, 2017 Share Skrevet April 12, 2017 helt fantastisk ikke noe er bedre du fikk vel dem skrevet inn i vognkortet når du først var der? så slipper man mer slikt piss.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagneSS Skrevet April 12, 2017 Forfatter Share Skrevet April 12, 2017 5 timer siden, D.Toft skrev: helt fantastisk ikke noe er bedre du fikk vel dem skrevet inn i vognkortet når du først var der? så slipper man mer slikt piss.. Ja fikk spart meg for litt arbeid der! Sa bare att jeg at lyktene var byttes så nå skulle det være i orden. Han sa dei va litt sterke, men det kommer jo nyere bmwer med når dei kommer rullende ut av fabrikk så det var ingen problem! Spørs nok om ikke han og var klar for påske! Hehe Ja nå skal det være iorden framover 👍🏼 D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå