Karim Skrevet April 12, 2017 Share Skrevet April 12, 2017 Har et problem med en 530d m-sport jeg nylig har kjøpt. Den girer kun når jeg slipper opp gassen helt og hopper ut av 3 gir noenganger når jeg gir litt mer gass. Bilen har stått veldig lenge. Så lurer på om det kanskje blir bedre av å kjøre den litt så kassa får "løsnet opp" igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet April 12, 2017 Share Skrevet April 12, 2017 Jeg ville vurdert å flushe girkassa og fått på ny girkasseolje. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet April 12, 2017 Share Skrevet April 12, 2017 Definer "veldig lenge" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karim Skrevet April 12, 2017 Forfatter Share Skrevet April 12, 2017 Er flusha og er ny olje og filter. Har stått i ca 3 år uten strøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet April 12, 2017 Share Skrevet April 12, 2017 Ingen endring etter flush? Kjenner du historien til bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karim Skrevet April 12, 2017 Forfatter Share Skrevet April 12, 2017 Nei egentlig ikke.. kjenner ikke til historien på den annet enn at den har gått i nord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet April 12, 2017 Share Skrevet April 12, 2017 Hvis bilen er kjørbar er det jo greit å prøve den litt for å se etter endring. Sjekk diagnose i tilfelle det har trigget noen feilkoder. Sjekk med forrige eier om det har vært problemer Karim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 12, 2017 Share Skrevet April 12, 2017 Hva slags modell er det? E39, E61 eller F11? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karim Skrevet April 13, 2017 Forfatter Share Skrevet April 13, 2017 Det er E39 2000mod med triptronic 5trins Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå