HK-Tuning Skrevet April 20, 2017 Share Skrevet April 20, 2017 (endret) Hei, kjære BMW Elskere, tenkte jeg skulle dele hverdagene mine som Student og håper jeg blir tatt godt imot litt om meg: 25 år Tidligere erfaring fra Bavaria som mekaniker. studerer nå Bedrifts Økonomi Ved BI Stavanger det jeg tenkte jeg skulle dele med dere er alle prosjektene jeg hjelper mine gode venner med, Alt ifra Remapping av Motor styring, samt DPF og EGR fjerning, montering av senkesett, software oppdatering, retrofitting av Dab, CIC osv. jeg er en litt travel mann så jeg skal prøve og holde dere så oppdatert jeg kan, det blir nok lagt ut litt videoer og selvfølgelig mange bilder etterhvert BMW E70 3.0 SD Spoiler X5 (E70) 2009 3.0 D 210KW. Det som jeg skal gjøre med den er DPF Fjerning og Remap styringsenheten, den har en Styringsenhet som kalles for EDC 16 CP35 en relativ grei styringsenhet og remappe En liten sniktitt Etter remapping E46 330D (Coupe) Facelift Spoiler Måtte le litt når jeg leste utav denne bilen da den åpenbart hadde vært remappet før jeg fikk den ble en smule Hissigere! ^^, Grom deler og swirlflaps monter samt Egr Block Ny innmat på Plass En liten test PS ! jeg vil bare understreke jeg, ikke tar betalt utenom delene jeg legger ut for kameratene mine skulle du ha noen Spm? du ikke vil ta i tråden her bare spør meg på PM og til dere andre som ikke helt kan vente og vil ha en sniktitt kan følge meg på Snapchat: kjetillu Endret Mai 8, 2017 av HK-Tuning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet April 20, 2017 Share Skrevet April 20, 2017 Stilig! Kjøper du maps eller har du benk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HK-Tuning Skrevet April 20, 2017 Forfatter Share Skrevet April 20, 2017 Hei Startet og tukle med Edc15 I en alder av 15 år, og etter mye prøving og feiling har jeg laget mine egne maps men blir nok Benk når jeg starte firma etter jeg er ferdig med studiene wSax reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HK-Tuning Skrevet April 22, 2017 Forfatter Share Skrevet April 22, 2017 (endret) 1 Endret April 22, 2017 av HK-Tuning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HK-Tuning Skrevet April 22, 2017 Forfatter Share Skrevet April 22, 2017 oppdatereing! kommer litt bilder iløpet av kvelden så lenge får dere nøye dere med klippet tennbrikket reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningvel Skrevet April 22, 2017 Share Skrevet April 22, 2017 Nice ! 😄 Crazy turtallsperr da 😃😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 30, 2017 Share Skrevet April 30, 2017 Tøft Må følge med her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HK-Tuning Skrevet Mai 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2017 Oppdatering 330 D klikk på skjult innhold tennbrikket reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningvel Skrevet Mai 10, 2017 Share Skrevet Mai 10, 2017 Nice, nice, nice ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå