Sveggis98 Skrevet April 22, 2017 Share Skrevet April 22, 2017 Hei, jeg har noen orginale e34 17' felger med en mønsterdybde på 4mm, men de har begynt å flasse litt på kantene som kan sees på bildene. Kan det fikses og i så fall, hvordan? Jeg lurer også på hvor mye jeg kan få for de hvis jeg selger dem som de er nå? Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knoett Skrevet April 22, 2017 Share Skrevet April 22, 2017 De fleste felger kan fikses når det kommer til kosmetiske skader. Skjeve felger o.l. kan være verre. Felg-fix.com driver/drev med slike type skader på felg. Hva de er verdt vet jeg ikke, men er vel markedet som bestemmer. Gjerne greit å informere om dekkprodusent, modell og årgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveggis98 Skrevet April 22, 2017 Forfatter Share Skrevet April 22, 2017 Dekkene heter Duro Performa og det er sommerdekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 22, 2017 Share Skrevet April 22, 2017 Hva står inni felgen? Jeg klarte ikke finne disse i oversikten over BMWs originale felger. Det kan ha mye å si på prisen. Hvis klarlakken flasser må du nok pusse ned og lakkere opp igjen for best resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 23, 2017 Share Skrevet April 23, 2017 Det er ikke originale BMW felger nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå