C.Therese 10 Posted April 24, 2017 Share Posted April 24, 2017 Hei Er det noen som vet hvor jeg skal henvende meg for å få nytt passord til den opprinnelige profilen min? Jeg måtte opprette en ny for å legge inn dette. Jeg er rimelig sikker på at jeg husker passordet, men av en eller annen grunn fungerer ikke dette lenger, mulig det er for lenge siden forrige innlogging, eller så har noe skjedd etter alle oppdateringer av forumet. Ved bruk av "glemt passord" får jeg opp at epostadressen ikke er registrert. Opprinnelig brukernavn er C.Therese Link to post Share on other sites
Saltkjelen 6203 Posted April 24, 2017 Share Posted April 24, 2017 2 timer siden, CTH skrev: Hei Er det noen som vet hvor jeg skal henvende meg for å få nytt passord til den opprinnelige profilen min? Jeg måtte opprette en ny for å legge inn dette. Jeg er rimelig sikker på at jeg husker passordet, men av en eller annen grunn fungerer ikke dette lenger, mulig det er for lenge siden forrige innlogging, eller så har noe skjedd etter alle oppdateringer av forumet. Ved bruk av "glemt passord" får jeg opp at epostadressen ikke er registrert. Opprinnelig brukernavn er C.Therese Send en PM til @mkj Link to post Share on other sites
C.Therese 10 Posted April 24, 2017 Author Share Posted April 24, 2017 Det gjorde jeg for noen dager siden, foreløpig ingen respons Link to post Share on other sites
Recommended Posts