Marius Krokdal Skrevet April 25, 2017 Share Skrevet April 25, 2017 Hei, Mitt navn er Marius Krokdal og jeg kommer fra Orkanger i Sør-Trøndelag! Driver for tiden å jobber som IT-teknikker for Elkem Thamshavn og er oversnittet glad i bil. Har nå kjøpt meg en 318D 2003 mod touring som jeg har mye planer for. Bilen har ikke så veldig mye utstyr, men eneste jeg så på som et "must" var: Svart tak, xenon og cruise controll, noe som denne har. Her er noen bilder fra salgsannonsen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet April 25, 2017 Share Skrevet April 25, 2017 Så ut som ett meget helt og fint eksemplar. Hvordan planer har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Krokdal Skrevet April 25, 2017 Forfatter Share Skrevet April 25, 2017 53 minutter siden, tennbrikket skrev: Så ut som ett meget helt og fint eksemplar. Hvordan planer har du? Bilen er så og si fri for rust, fant bare en liten flekk med bobler nederst i hjørnet på fører døren! Planene akkurat nå er som følger: - Coilovers - M-sport bakfanger, sideskjørt og frontfanger - Sote frontlykter og få baklyktene røde - Full service - angel eyes - 3 steg polering - Lakkere lister og rails i høyglans svart - Sote vinduene fremme - Nye felger (JR24) - M-speil - Fjerne bakre vindusvisker - Oppgradere stereo Det er mye mere som står for tur, men dette er det som blir prioritert i sommer og resten blir en overraskelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet April 25, 2017 Share Skrevet April 25, 2017 Hadde lagt dempematter i framdørene, dette fikk fram skikkelig trøkk i anlegget mitt. I tillegg så er jo 2din spiller noe som løfter helhetsinntrykket. Ser også at du har 2003 modell, så original spilleren støtter aux, så er jo ikke ett must med 2din spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 25, 2017 Share Skrevet April 25, 2017 Så fin ut denne Fine planer også. Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Krokdal Skrevet April 25, 2017 Forfatter Share Skrevet April 25, 2017 40 minutter siden, tennbrikket skrev: Hadde lagt dempematter i framdørene, dette fikk fram skikkelig trøkk i anlegget mitt. I tillegg så er jo 2din spiller noe som løfter helhetsinntrykket. Ser også at du har 2003 modell, så original spilleren støtter aux, så er jo ikke ett must med 2din spiller. Får se hvor mye jobb jeg legger i anlegget som skal inn! Vurdere bare å sette inn eonon, oppgradere høyttalerne og sub under setene. Kjører atm med aux igjennom FM, men er svært dårlig lyd... 37 minutter siden, Gabz skrev: Så fin ut denne Fine planer også. Følger med! Tusen takk, Gabz! tennbrikket reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet April 25, 2017 Share Skrevet April 25, 2017 20 minutter siden, Marius Krokdal skrev: Får se hvor mye jobb jeg legger i anlegget som skal inn! Vurdere bare å sette inn eonon, oppgradere høyttalerne og sub under setene. Kjører atm med aux igjennom FM, men er svært dårlig lyd... Tusen takk, Gabz! Kan kjøpe aux fra BMW som skal passe. Bilradiospesialisten har en sub du kan montere ved reservehjulet, så man får det helt skjult. Men dynamat i framdørene anbefales, mindre veistøy blir det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Krokdal Skrevet April 25, 2017 Forfatter Share Skrevet April 25, 2017 3 minutter siden, tennbrikket skrev: Kan kjøpe aux fra BMW som skal passe. Bilradiospesialisten har en sub du kan montere ved reservehjulet, så man får det helt skjult. Men dynamat i framdørene anbefales, mindre veistøy blir det også. Hvor for du kjøpt dynamat? tennbrikket reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet April 25, 2017 Share Skrevet April 25, 2017 5 minutter siden, Marius Krokdal skrev: Hvor for du kjøpt dynamat? Bilradiospesialisten. Kan sjekke ut hvordan jeg monterte det i tråden min her. Marius Krokdal reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Krokdal Skrevet April 25, 2017 Forfatter Share Skrevet April 25, 2017 4 minutter siden, tennbrikket skrev: Bilradiospesialisten. Kan sjekke ut hvordan jeg monterte det i tråden min her. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Krokdal Skrevet April 26, 2017 Forfatter Share Skrevet April 26, 2017 Hei, Har nå bestilt noen små ting: Har også lagt inn bestilling på coilovers (JOM) som skal brukes bare denne sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå