tukvydra Skrevet April 25, 2017 Skrevet April 25, 2017 Byttet skiver og klosser rundt hele på min E61 i helga. Slitasjevarsleren bak var utslitt, men hadde glemt å kjøpe ny så satte den tilbake. Får imidlertid nå ikke resatt klosser bak i i-drive. Kan varsleren fjernes i sin helhet og problemet unngås? Grunnen til at jeg spør er at jeg oppdaget at varsleren foran var klippet av og frakoblet, og da har vært det lenge. Her har jeg igjen mange km estimert i i-drive, så det har antakelig ikke vært noe problem å resette denne tidligere. Vil helst bare klippe bort greiene om det er enklest
Otis Skrevet April 25, 2017 Skrevet April 25, 2017 Du kan ikke nullstille bremsevarsler uten ny sensor. Eller avklipt sensor og sammenkoblede ledninger.
tukvydra Skrevet April 26, 2017 Forfatter Skrevet April 26, 2017 Altså at sammenkoblede ledninger kan erstattet ny sensor?
Reef89 Skrevet April 26, 2017 Skrevet April 26, 2017 Hvorfor ødelegge, klippe det bort og lage jalla løsninger. Skifte varsleren/e. Daniel. reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå