Gå til innhold

E34 525i blir 544i


Zeveren
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Står stille her for tiden, garasjen er fortsatt i bruk av eier og får dermed ikke kjørt inn bilen. Men, lommeboka er i lomma og driver med dumme men gøye innkjøp. Gjett hva på bildet her som nå er mitt?received_3196486990577837.webp

Endret av Zeveren
Skjedde noe rart med bildefilen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, sveigis skrev:

Stolene tenker jeg 😀

De er gode å sitte i .

Stoler, inkl vindusheiser foran og bak, og skinn dørtrekk 😁 må behandles litt da de er noe slitte, men ingen rifter. En god start for et fint inneklima 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Zeveren skrev:

Stoler, inkl vindusheiser foran og bak, og skinn dørtrekk 😁 må behandles litt da de er noe slitte, men ingen rifter. En god start for et fint inneklima 😊

Ser bra ut dette, men jeg vil gjerne se mer bilder av interiøret😁 Du har ikke tatt bilder underveis da du skiftet ut interiøret,ordnet elvindu osv? Slikt er også veldig kjekt å se! Gratulerer med sportseter i skinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, opeth84 skrev:

Ser bra ut dette, men jeg vil gjerne se mer bilder av interiøret😁 Du har ikke tatt bilder underveis da du skiftet ut interiøret,ordnet elvindu osv? Slikt er også veldig kjekt å se! Gratulerer med sportseter i skinn :)

Ingenting som er hentet eller montert enda, men skal være framme med kamera når det monteres i bil 😁 spent på å se om det bare kan koples rett i bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Zeveren skrev:

Ingenting som er hentet eller montert enda, men skal være framme med kamera når det monteres i bil 😁 spent på å se om det bare kan koples rett i bil

Ååh😂 Trodde det var blitt skiftet allerede jeg. Sånn er det når man åpner opp bilder og har på lav lysstyrke på mobilen 🙄

Er det elektriske fremseter eller varme i setene? Ligger som regel kabler under ved fremsetene som man kan koble til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, opeth84 skrev:

Ååh😂 Trodde det var blitt skiftet allerede jeg. Sånn er det når man åpner opp bilder og har på lav lysstyrke på mobilen 🙄

Er det elektriske fremseter eller varme i setene? Ligger som regel kabler under ved fremsetene som man kan koble til :)

Hehe, fort gjort det!

Manuelle uten varme, men går greit for er sommerbil. Er ikke kabler å kople til på bilen, merkelig nok!

Interiør hentet! Glemte bilder av baksetene, men er i fin stand. Skinnet på noen av dørene må festes bedre, ellers veldig bra. Tips til noe skinnbehandling til dette? Bør ha noe på sikt.

20210106_203715.thumb.jpg.ef1c7220506be5a1813c6e126868c395.jpg

Framstoler er hele enda uten rifter, men noe slitt. Noen tips til å ordne dette på en grei måte? 😊 må vel farges opp? Legg merke til at setene er ikke helt svarte, en tone lysere enn helt svart! 20210106_203857.thumb.jpg.88739c4fa93e96e9f477e9bf3a70efba.jpg20210106_203902.thumb.jpg.ff36c56f0939b30313685a72d821393b.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser riktig flotte ut desse! Liker at de ikke er helt sorte også 😊 Finnes mye forskjellig skinnpleie. Bl.a Colourlock ( colourlock.no ) som er farge på sprayboks. Det selges også sett med ulik pleieprodukter i ett. Ellers har du Swisswax som skal være bra produkt. Kanskje du er heldigere enn meg med kundeservicen, for de slutta å svare meg til slutt. Satser på at din farge er enklere å finne frem til. Går også an å klippe av en liten bit og sende inn slik at de ordner farge til deg :) Er enklere for firmaer om du har fargekode på skinninteriøret ditt også- da kan du forhåpentligvis slippe å klippe ut og sende en liten skinnbit til de.

Endret av opeth84
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, opeth84 skrev:

Ser riktig flotte ut desse! Liker at de ikke er helt sorte også 😊 Finnes mye forskjellig skinnpleie. Bl.a Colourlock ( colourlock.no ) som er farge på sprayboks. Det selges også sett med ulik pleieprodukter i ett. Ellers har du Swisswax som skal være bra produkt. Kanskje du er heldigere enn meg med kundeservicen, for de slutta å svare meg til slutt. Satser på at din farge er enklere å finne frem til. Går også an å klippe av en liten bit og sende inn slik at de ordner farge til deg :) Er enklere for firmaer om du har fargekode på skinninteriøret ditt også- da kan du forhåpentligvis slippe å klippe ut og sende en liten skinnbit til de.

Er superfornøyd til nå ihvertfall med dem! 😁 går nok fort for Colourlock isåfall, godt lei av svindler og folk som ikke leverer og liknende. Takk for tips! Ser hvordan jeg løser det når jeg kommer så langt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Zeveren skrev:

Er superfornøyd til nå ihvertfall med dem! 😁 går nok fort for Colourlock isåfall, godt lei av svindler og folk som ikke leverer og liknende. Takk for tips! Ser hvordan jeg løser det når jeg kommer så langt 😊

Samme som jeg kommer til å bruke selv til mine interiør :) Svindel og ingen levering? Ikke bra!

Følger spent med hvordan det blir med ditt interiør og fargebehandlingen-spennende! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte et sett Supersport senkesett for 1mnd siden, uten tuv papirer. Fikk kontakt med Supersport selv, Tuv papirer sendt på epost 😁 planer om å godkjenne dette i vognkort.

20201221_194325.thumb.jpg.a875ce4d817541266897e8dcb99f0022.jpg

En annen ting jeg har tenkt litt på. Er ikke godkjent 2,5l i denne, usikker på hvem som stappa i motoren, men hvordan er framgangsmåten for å få dette evt godkjent? Må vel finne vin nummer på bilen motoren kom fra, ha 2,5l understell (usikker på om det er det), sende søknad om ombygging så tilslutt visning? Litt lyst å gjøre det ordentlig, mtp eventuelt salg i fremtiden. Noen formening om det er noe vits? Ser for meg den er verdt mer hvis det er lovlig, selv om ingen ser fysisk forskjell 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det som er kjekt med Supesport ,de ordner greit opp mtp tuv osv.

En annen ting er at disse papirene ligger inne på GS sine sider .😀

Angående motor og godkjenning så er det litt sånn helling til begge sider.

Ja kjekt å ha det i vorgnkort / papiret ,eller er det vits ?

Disse er jo identiske og bremser osv er vel og likt som på en original 525?

Så vet ikke om jeg hadde brukt tid på det ,men igjen dette er meg.

Forøvrig bra du får litt go deler til den da det hjelper litt på inspirasjon for å bli ferdig 😀.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sveigis skrev:

Er det som er kjekt med Supesport ,de ordner greit opp mtp tuv osv.

En annen ting er at disse papirene ligger inne på GS sine sider .😀

Angående motor og godkjenning så er det litt sånn helling til begge sider.

Ja kjekt å ha det i vorgnkort / papiret ,eller er det vits ?

Disse er jo identiske og bremser osv er vel og likt som på en original 525?

Så vet ikke om jeg hadde brukt tid på det ,men igjen dette er meg.

Forøvrig bra du får litt go deler til den da det hjelper litt på inspirasjon for å bli ferdig 😀.

Gs sine sider? Dette visste jeg ikke! Tøft!

Ikke så farlig for min del om den er godkjent eller ikke, er bare ved eventuelt salg i fremtiden om pris har noe å si. Tenkte det var greit å ordne i byggeperioden hvis jeg gidder å gjøre det.

Blir litt goddeler ja, må ha noe til å motivere meg mens jeg venter på plass inni garasjen igjen 😂 klør etter å jobbe videre på bilen!

 

Nå er alt av understell på vei og, skal bli tight å fin 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Zeveren changed the title to E34 525i blir 544i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...