PaulCharlie Skrevet Mai 12, 2017 Share Skrevet Mai 12, 2017 Hei! Var akkurat ute å kjørte en tur da dashbordet begynnte å lyse gul trekant med sirkel rundt, litt lengre bort lyste et gult utropstegn. Hva betyr disse varslene? Er det farlig å kjøre bilen? er en 2006 1serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaulCharlie Skrevet Mai 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2017 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Mai 12, 2017 Share Skrevet Mai 12, 2017 (endret) En stund siden jeg hadde BMW med denne varsellampen, men mener å huske at det var antispinn som ikke funket? SIkkert lurt å få lest ut feilkodene uansett, så får du en mer nøyaktig diagnose Endret Mai 12, 2017 av sandersander PaulCharlie reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet Mai 12, 2017 Share Skrevet Mai 12, 2017 Man finner de fleste BMW håndbøkene/brukerhåndbøkene på nettet. Men det kan være mye lureri også. Prøv denne den er "clean" http://www.diagnostic-world.com/pages/bmw_pdf_user_manual_212489.cfm PaulCharlie reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cab3serie2009 Skrevet Mai 12, 2017 Share Skrevet Mai 12, 2017 Stikk innom nærmeste merkeverksted og få det sjekket. Problem solved. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 13, 2017 Share Skrevet Mai 13, 2017 ...eller se i instruksjonsboken. orala og Maxmek reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet Mai 13, 2017 Share Skrevet Mai 13, 2017 5 minutter siden, Reef89 skrev: ...eller se i instruksjonsboken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaulCharlie Skrevet Mai 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2017 5 timer siden, Reef89 skrev: Hei! fant bilde på linken du sendte, men det sier meg egentlig ikke så mye. Siden jeg ikke kan så mye bil så spør jeg om hjelp her på bimmer.no. Kanskje du/noen kan gi meg et hint på hvordan man best kan være preventativ i forholdt til skade og utbedring? Svar som "sjekk manualen" eller "lever bilen på verksted" er egentlig ikke svaren jeg er ute etter:) håper på det beste 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 14, 2017 Share Skrevet Mai 14, 2017 (endret) Får å finne ut hvorfor og hva som er feil her, så er må du ta en diangnose. Da vil du få det 100%.. ellers blir det bare gjetting og det kan være mange grunner til at varsellampen kom på. Når en lampe har tent eller fremdeles er tent så vil det uansett ligge feilkode lagret i minnet. Se om noen i nærheten kan hjelpe deg: Endret Mai 14, 2017 av Reef89 PaulCharlie reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaulCharlie Skrevet Mai 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2017 Takk for svar 👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå