E82120D Skrevet Mai 16, 2017 Share Skrevet Mai 16, 2017 Hei! Jeg har nå lurt i en stund på å bygge om min 120D coupe 08mod til luftunderstell. Har vert i kontakt med vegvesen, og dem sier det at det skal gå greitt å godkjenne dersom max aksellast ikke endres. Typen jeg har vurdert og kjøpe er TA Technix Upgrade 2 (http://www.partsandretards.no/understell/senkesett/luftunderstell/bmw/1-serie-e8x) Er det noen som har vert borti å bygd om 1serie til luftunderstell? I såfall så vil jeg gjerne ha tilbakemeldinger av dere, om hvordan det var å få godkjent, fremgangsmåte og om du vart fornøyd eller ikke. Tenker også på hvordan kommer bilen til å bli i forhold til Msport som står på den nå, da jeg synes det er en drøm og kjøre med. Bilde av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Mai 16, 2017 Share Skrevet Mai 16, 2017 Mener at det går en slik på luftunderstell her på Østlandet.. Rød/ oransje farget. Husker dessverre ikke noe link eller navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 17, 2017 Share Skrevet Mai 17, 2017 2 timer siden, And-reas skrev: Merima sin det Er på instagram her: ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Mai 18, 2017 Share Skrevet Mai 18, 2017 (endret) Flott dame, Meri med bilen, men mye luft der, ja. Endret Mai 18, 2017 av Basse Lusk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå