TRF Skrevet Juni 4, 2017 Share Skrevet Juni 4, 2017 Bekjent har denne for salg: (utenlandsk bil). Ber om 8500,- eur som siste pris. Billig og effektiv sak for sesongen? BMW 328i turbo -- Merk ITB Originally the car came as 323i. Engine/Transmission: 570 bhp and 660Nm with 1.2bar boost on Ethanol (E85) Fully rebuilt M50 vanos engine with 2,8 ltr internals. Compression lowered to 9.5 APR head bolts. Cams 240/240 with 9.7/9.7 lift Holset hx40 turbo. M3 individual throttle bodies. Samco silicone joints for throttle bodies. M3 oil filter housing VEMS ECU, wideband, EBC, launch control. 870cc injectors (siemens). Adjustable fuel pressure regulator. Custom 76mm exhaust all through Single mass M20 lightened flywheel with ceramic clutch and strong pressure plate. ZF 5 speed gearbox fom M3. Suspension: FRONT: Koni coilovers. E46 control arms for more steering lock. E46 330 brakes front REAR: Koni shocks. Stock 328i brakes. Wilwood hydraulic handbrake Front strut brace X-brace Strenghtened rear subframe mounting points 3.46 LSD with 45% lock (double clutch plates). Polybushed all round Interior: No carpets, rear seats or door cards Steering wheel 350mm Adjustable short shifter Sparco pro 2000 seat for driver with 4 point seatbelt M3 instrument cluster Boost, oil pressure, fuel pressure, voltmeter gauges Outside: Mtech bodykit. M3 tail lights. BMW motorsport wheels (styling 24) - very good condition. Body is in really good condition. No rust at all. Never had any accident. With sunroof. Never painted - all parts have original factory paint in MONTREALBLAU METALLIC (297). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2017 Dersom det trengs FIA bur kan dette ordnes for ca 2000,- eur ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 17, 2017 Share Skrevet Juli 17, 2017 Står bilen i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2017 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå