Gå til innhold

Oz futura --> Bmw e39


MagneSS
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Har ett spørsmål angående hva som går på en E39 med tanke på innpress, subbing osv. Vurderer på det sterkeste og handle noen OZ futura 10,5" foran og 11,5" bak! Innpress mener jeg var ET15. Veit dette er meget breit, men di har stått på e34 tidligere. Er ikke så redd for at di kommer til og bygge litt utfor skjermene, men må jo være måte på😅 Noen som har prøvd noe lignende? Litt redd foran mtp på bredde, og at det kommer til og subbe i fjærbeinet, for er jo begrenset med spacer du kan ha når felgene er 10,58) 

Legger med ett bilde felgene skal påIMG_7277.thumb.PNG.a20242eaf21d3a87a389bb6577f1fc56.PNG

Kjedlig og bruke store summer på felger som ikke passer! Takk på forhånd 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Skulebollen skrev:

Du kan jo prøve og rekne om fra mine erfaringer om du får det til.. Jeg hadde 8,5x18 fremme et -7 og dette satt rimelig flush :) Og var god plass innover da vertfall :P Dette er jo riktignok meget bredt da men

Har 19x8,5 og Et35 med 25mm spacer nå og ser du. Men noe usikker på åssen man regner dette ut osv, men burde jo såklart få det til på ett vis. Tenkte bare på om noen hadde noe kjennskap til såppas breie felger foran, og rett og slett om det går :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på dimensjonene er vell de her sikkert ombygde (?). Det er veldig ofte at folk roter både med bredde på felg og ET når dem bygger om felger. mao mener jeg at det er ett dårlig utgangspunkt.

Det jeg bruker å anbefale folk, er ganske enkelt. Ta utgangspunkt i det som er stempla inne i senter på felge, så hører du med selger akkurat hvor breie kanter han har kjøpt. Trolig 3" og 3,5" i dette tilfellet, så regner du deg fram til bredde og ET.

Enkleste er derimot bare å google litt, så finner du med en gang E39 med samme hjul og hvor breie kanter du har. ET på selve senteret skiller somregel lite fra OZ til OZ, så har dem 3" framme og det er flush - så er jo det ett greit svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...