Skulebollen Skrevet Oktober 16, 2017 Share Skrevet Oktober 16, 2017 Link til lydpotte :)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Risan Skrevet November 8, 2017 Forfatter Share Skrevet November 8, 2017 Er denne her: https://www.ebay.com/itm/EUROPEAN-STYLE-FOR-BIMMER-1X-SPORT-RACE-OVAL-EXHAUST-MUFFLER-DUAL-ROUND-TIPS/332320652010?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649 Krever litt tilpassing for å få montert den, men fort gjort hvis du har tilgang på et sveiseapparat;) Sånn festet jeg mitt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Risan Skrevet Desember 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2017 (endret) Fått gjort litt med bilen den siste uka! Hadde egentlig ingen planer om å gjøre noe spesielt med bremsene på bilen da den kun skal kjøres på isen, men ettersom det var flere bra black friday tilbud på ebay, klarte jeg å få tak på 4 drilla/slissa skiver + keramiske bremseklosser for en totalsum av 1500kr inkl frakt og toll Delene er fra det amerikanske selskapet Brakemotive, som har fått mye skryt for å lage bra deler til en billig pris. Som dere ser var de gamle skivene klare for å bli byttet ut uansett Nye skiver/klosser: Fikk prøvd bilen en rask svipp på nylagd snø, veldig morro! Bare å få sveisa diffen så er skrothaugen klar for isbanekjøring Endret Desember 15, 2017 av Marius Risan Marius2002 og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter585 Skrevet Desember 17, 2017 Share Skrevet Desember 17, 2017 On 8.6.2017 at 17.21, Marius Risan skrev: Får se, blir nok å prøve med vanlige piggdekk først Anbefaller ispigg freme og vanlig pigg bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Risan Skrevet Januar 16, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2018 Fikk tatt første turen med bilen på isbane denne helgen på Hebbes bane i Sigdal. Utrolig morro! Bilen fungerte glimrende, og er like hel som den var før.. Veldig lærerik erfaring, og vil absolutt anbefale alle å gi isbanekjøring et forsøk! Må si jeg syntes det kanskje var litt lite grep for min smak med vanlige piggdekk, så neste vinter blir det nok både bur og ispigg Fikk også filmet en liten snutt Blir nok flere tur i år gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Risan Skrevet September 9, 2018 Forfatter Share Skrevet September 9, 2018 (endret) 320en har blitt dratt frem igjen for å gjøres klar til årets isbanesesong.. I år blir det ispigg og bur😃 Har gitt bilen en bitteliten makeover med ny grillramme, frontfanger og litt lakk Skal i løpet av vinteren prøve å få tak på en M54B30 og swappe inn i denne. Kanskje litt bortkastet å legge såpass med tid i en så sliten bil, men ser på det som en bra mulighet til å lære mye Før: E36 by mariusrisan, on Flickr Nå: 1 by mariusrisan, on Flickr 7 by mariusrisan, on Flickr 2 by mariusrisan, on Flickr 5 by mariusrisan, on Flickr 6 by mariusrisan, on Flickr 3 by mariusrisan, on Flickr Måtte jo nesten prøve om den illsinte B20en orket å spinne litt😅 Endret September 9, 2018 av Marius Risan Mathiseen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå