Buckfuddy Skrevet Juni 10, 2017 Share Skrevet Juni 10, 2017 Har en e39 1997 hvor abs sensor og antiskrens lampe lyser. Bytta abs sensor men fortsatt feil. I følge diagnose måler ikke høyre bakhjul. Hvordan går jeg fram for å fikse dette? Kan jeg tvinne sammen kablene? Er det hjernen som er svidd? Må på eu i sommer og lite trolig at den går gjennom med disse feilene.. HELP ANYONE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buckfuddy Skrevet Juni 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2017 Ser jeg klarte å poste to ganger. 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 10, 2017 Share Skrevet Juni 10, 2017 Skiftet alle sensorene, altså foran og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buckfuddy Skrevet Juni 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2017 Nei. I følge diagnose var høyre bak problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juni 11, 2017 Share Skrevet Juni 11, 2017 Eg har samme problemet som deg, berre med sensoren venstre bak. Har sendt ABS modulen til USA for reperasjon, skal hente den på posten imorgon så får sjå om det løyser problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buckfuddy Skrevet Juni 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2017 Ja faen! Venstre går på speedometeret eller? Var en som tipsa meg om å skifte hjerne. Skulle koste 1500 brukt men kjipt å kjøpe uten å vite. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juni 11, 2017 Share Skrevet Juni 11, 2017 Venstre bak går på speedometeret ja. Skal oppdatere deg her om det løyser problemet Å få den reparert kjem på rundt 3500 med frakt. Får da 5 års garanti, og slepp å kode noko slik ein må med ABS-modul frå ein anna bil. Buckfuddy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juni 16, 2017 Share Skrevet Juni 16, 2017 Var modulen i mitt tilfelle, har ingen lys eller kodar no etter at eg satte i den reparerte modulen. Kan anbefale ModuleMaster dersom det er modulen som er gåen i ditt tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenkerud Skrevet Desember 3, 2017 Share Skrevet Desember 3, 2017 On 16.6.2017 at 22.30, mcbanan skrev: Var modulen i mitt tilfelle, har ingen lys eller kodar no etter at eg satte i den reparerte modulen. Kan anbefale ModuleMaster dersom det er modulen som er gåen i ditt tilfelle Hva betalte du for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boble73s Skrevet Desember 3, 2017 Share Skrevet Desember 3, 2017 Et annet alternativ som jeg gjorde var å kjøpe en brukt og kode den. Hadde aldri gjort dette før og jeg vil påstå at «alle» kan klare dette. Betalte da 700 kr på ebay for en brukt modul. Selvfølgelig en risiko for at den brukte kan være gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Desember 3, 2017 Share Skrevet Desember 3, 2017 1 time siden, Svenkerud skrev: Hva betalte du for dette? Lurer på om det blei ein 3-3500 totalt med sending osv. Litt dyrt, men har då garanti på den reparerte modulen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenkerud Skrevet Desember 3, 2017 Share Skrevet Desember 3, 2017 26 minutter siden, mcbanan skrev: Lurer på om det blei ein 3-3500 totalt med sending osv. Litt dyrt, men har då garanti på den reparerte modulen. okei, takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenkerud Skrevet Desember 3, 2017 Share Skrevet Desember 3, 2017 50 minutter siden, Boble73s skrev: Et annet alternativ som jeg gjorde var å kjøpe en brukt og kode den. Hadde aldri gjort dette før og jeg vil påstå at «alle» kan klare dette. Betalte da 700 kr på ebay for en brukt modul. Selvfølgelig en risiko for at den brukte kan være gåen. Hva er det man må skrive inn slags kode når man har byttet denne? For noen sier man må skrive inn chassi nr og noen sier noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boble73s Skrevet Desember 3, 2017 Share Skrevet Desember 3, 2017 http://blog.obdii365.com/2015/09/11/diy-code-a-bmw-used-dsc-module-via-ncs-expert-inpa/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boble73s Skrevet Desember 3, 2017 Share Skrevet Desember 3, 2017 Og denne for å få vekk dcs lyset: http://www.bimmerfest.com/forums/#/topics/890659?page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå