Gå til innhold

Rense skinnseter - hva bruker jeg?


ko-stens
 Share

Anbefalte innlegg

17 timer siden, Mr. Erling skrev:

Jeg kostet på proff bilpleie vedr. skinninteriøret, fordi jeg har ikke peiling. ( unnskyldning for å være lat?)
Talset Autocare  gjorde jobben og la ut disse bildene.
Talset tror jeg bl.a. brukte   Carpro produkter denne dagen.

Er ingen skam (eller latskap) å sette ut slik jobb til de som kan det, så slipper man å styre på å bruke fritiden sin på det. Skulle du ha andre prioriteringer så får du mer tid til det 😊 

Selv liker jeg å gjøre slikt selv, men søker råd og tips der jeg kan hvis jeg er usikker. Er også godt hjulpet av å ha en bror som har både utstyr og kompetanse til å hjelpe med bilpleie av mer avansert art 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Colorlock skinnpleie er det Talset bruker. Det er dem som produserer for Swissvax også. Det lønner seg å sette seg inn i hvordan produktene skal brukes. Jeg bruker Colorlock og har aldri har noe problemer med de produktene. Nå vet jeg ikke hvor i landet du holder til, men er garantert noen i nærheten av deg som kan bistå med tips og triks 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Knutmyr skrev:

Colorlock skinnpleie er det Talset bruker. Det er dem som produserer for Swissvax også. Det lønner seg å sette seg inn i hvordan produktene skal brukes. Jeg bruker Colorlock og har aldri har noe problemer med de produktene. Nå vet jeg ikke hvor i landet du holder til, men er garantert noen i nærheten av deg som kan bistå med tips og triks 😉

Takk for opplysningen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Basse Lusk skrev:

Jeg bruker skinnrens og balsam fra Ikea, beregnet til deres skinnmøbler. Det som er godt nok til stua bør være godt nok til bilen, tenker jeg.

Akkurat ja.
Ikea....
Det var nettopp  'geni' løsningen min på Ekornes stressless'n min.
- ødela skinnet! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...