Gå til innhold

Mikrobryter BMW E46


tennbrikket
 Share

Anbefalte innlegg

Så var dagen endelig kommet for noe elektrisk tull. Kort historie, stakk innom butikken for å hente en pakke fra koed, prøvde å åpne bagasjerommet, det gikk ikke. Åpnet så det vinduet, er stasjonsvogn det er snakk om så. Kom hjem, låste opp og igjen bilen et par ganger. Fikk tilslutt åpnet og lukket luka flere ganger, men merker den er litt snål. Hører elektronikken jobbe, men var noen ganger jeg måtte trykke hardere enn andre, alt av lyst ser ut til å virke, skiltlys, lyset på bagasjeluka innvendig osv. Har lest litt om mikrobryter som bruker å ryke på disse, hvordan er dette å bytte? Kan jeg skru ut de skruene ved skiltlyset og nå knappen derifra? Eller må jeg kløyve hele luka i to? Eller er det noe annet som kan være feil?  Hvem av disse delene trenger jeg?  http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AP71-EUR-07-2002-E46-BMW-320d&diagId=61_1088

 

Liten update: Gikk ut å sjekket alt av lys bak, og det fungerer. Luka fungerte også, så lurer på om det ikke er noe periodisk? Håper enda det kun er bryteren.

Endret av tennbrikket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har den blitt mongo igjen, fungerte fint tidligere i dag. Hører ikke noe når jeg trykker på knappen. Venstre skiltlys har også takket for seg, om dette har noe å si aner jeg ikke. Resten av lysene fungerer fint. Skal dog sies at hele dekselet til skiltlyset datt av istad, men tenkte å måle å se om det er noe strøm der. Kontaktene til lyset et ganske så irrret så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Otis skrev:

Kan det bli ledningsbrudd på e46? Er det et kjent problem?

Håper for gudsskyld ikke det, mener å ha lest at mikrobryter problemet skulle ha blitt fikset mai 2002, min er juli produsert, så er jo jævlig kjedelig at det har skjedd. Håper bare det er bryteren som har tatt kvelden, alt annet av elektronikk funger, både innvendig og utvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...