viggo E34 Skrevet Juli 19, 2017 Forfatter Skrevet Juli 19, 2017 (endret) Er en del dilldall å småplukk ellers såklart, som elrulle som ikke funker, strømuttak for baksetepassasjerer å ikke minst tlf. Ønsker å få alt tilbehør funksjonabelt Endret Juli 21, 2017 av viggo E34
viggo E34 Skrevet Juli 25, 2017 Forfatter Skrevet Juli 25, 2017 Kom litt deler i posten i dag, bremser og hjelpesnekke så man kommer ett skritt nermere eu godkjenning har en kjenning som hadde komplette framdempere med fjørbein å alt, han trodde han hadde alle 4 men fant bare di fram i første omgang. disse blir hentet til helgen. Åsså et lite bilde av pakka da Ja åsså har jeg hatt ei kjæmpeøkt å bytta ene skiltlyspæra da den var gåen som påpekt på eu Dralle reagerte på dette 1
viggo E34 Skrevet Juli 29, 2017 Forfatter Skrevet Juli 29, 2017 (endret) Tenkte jeg skulle begynne å bytte litt deler på denne, mem da jeg må av me fjærbein å muligens bytter fjærbein så venter jeg med bremsebytte fram også. Men tok en runde å plukket ut kuppefilteret, dette var noe tett men ikke helt ille heller. Men vertfall ble mer blås i luftedysene nå får se om jeg får taki ett nytt å setter inn senere, er jo ikke rare jobben. Noen har filter andre ikke. ellers må jeg vel bytte varmeveksleren da det kommer bare varmluft. Så får jeg vel framdempere til uka Endret September 8, 2017 av viggo E34 Dralle reagerte på dette 1
viggo E34 Skrevet September 8, 2017 Forfatter Skrevet September 8, 2017 Har da fått bytta alt av dempere og frambremser, ble brukte dempere foran i første omgang. ble bytta hele fjærbein fram, gjør det billig å enkelt i første omgang for å få den på veien. Har rota på meg litt mye prosjekter en periode å vært litt smålei men føler det ble en ny giv nå. Det som gjennstår før etterkontroll, liten sveisejobb bakerst på kanalene og fixe hengerkontakt samt justere ene tåkelyset framme. Har og mest sannsynlig fått taki nytt taktrekk da denne har hengendetrekk så det holder, håper bare det går greit med demontering hos han jeg skal kjøpe av Ble dårlig med bilder, får komme sterkere tilbake med bilder senere Dralle og Bimmerlorris reagerte på dette 2
sveigis Skrevet September 8, 2017 Skrevet September 8, 2017 Ja ,du har jo en diesel og du :). Hvordan går denne kontra 520? Du har litt å stelle med mtp alle disse e34ene dine :). Legg gjerne ut litt bilder av denne bilen.
viggo E34 Skrevet September 8, 2017 Forfatter Skrevet September 8, 2017 Har ikke fått kjørt denne allværden, men den skal være bittelitt kjappere på 0-100. Er snakk om 0,5sek el no sånt. https://www.autoevolution.com/cars/bmw-5-series-e34-1988.html#aeng_bmw-5-series-e34-1988-525tds-4at-143-hp Men draget når turboen jobber får tds'n til å føles sterkere, å den har jo en del mer nm enn 520n. Ja må få flidd den å ta litt bilder, blir forhåpentligvis rustsveising på søndag mandag. Må bare få den på veien så blir det å ta rust i karos etterhvert. Planen er jo å ha denne selv, å 535n er jo strax veteran. Så har jo lyst å ha den å, men har litt press fra frua om å selge den å heller beholde 520n men vi får se...
viggo E34 Skrevet September 11, 2017 Forfatter Skrevet September 11, 2017 Litt bilder av doningen da Dralle reagerte på dette 1
sveigis Skrevet September 11, 2017 Skrevet September 11, 2017 Denne kan bli bra med sveisekjærleik :). Og håper du gjør det . Ikke for mange diesel e34 i sedan ,så vi trenger en sånn en på veien .
viggo E34 Skrevet September 11, 2017 Forfatter Skrevet September 11, 2017 Ja blir bruksbilen min dette, 535n blir kosebil nå som den strax er veteran har jo blitt såpass drøy pris på bensin, å med forbruket 535ia har på småkjøring så blir det bra mye å spare med tdsn istedet.
viggo E34 Skrevet September 11, 2017 Forfatter Skrevet September 11, 2017 Tidligere eier har tatt endel rust under bil i gulv å slikt, så når den nå får litt nytt stål i bakre del av kanal å blir godkjent å får skilt så skal rusta ved bakskjermer/buer å tanklokk taes på sikt Dralle og Bimmerlorris reagerte på dette 2
viggo E34 Skrevet September 27, 2017 Forfatter Skrevet September 27, 2017 Da var det lagt inn litt nytt stål i bakre kanaler, gjorde det enkelt å kappa ut bare der det var hull å satte inn nytt. Denne skal jo beholdes så dette holder nokk noen år, om det blir tatt grundigere før det blir problem får tiden vise. Så da er det en liten titt på hengerfeste kontakt som gjennstår, så blir det etterkontroll i morgen Dralle reagerte på dette 1
viggo E34 Skrevet September 28, 2017 Forfatter Skrevet September 28, 2017 Yes da var bilen eu godkjent, blir å hente ut skilter i mårra Dralle reagerte på dette 1
viggo E34 Skrevet September 28, 2017 Forfatter Skrevet September 28, 2017 Hehe, tja om du betaler greit kan den jo selvsagt selges🤔 i utgangspunktet er dette bruksbilen min fremover, så kommer en 520 for salg snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå