E82120D Skrevet Juli 19, 2017 Share Skrevet Juli 19, 2017 (endret) Får vel vise fram bilen min jeg også Har eigd bilen i omtrent 4mnd nå og har fått gjort litt med den, Sånn så bilen ut når jeg kjøpte den: Bilen hadde da gått 74000km, og var et par skrammer på den, ene på framfanger og en på bakfanger... Har ikke fått gjort noe med skaden på bakfangeren enda (4x2cm) men skal monteres 1m replica fanger bak, så da blir dette utbedret. Første som ble gjort med bilen, var og montere ny framfanger, som virkelig løftet helheten i bilen 10 hakk spørr du meg! Ble også montert ny vinge på koffertlokk i carbonfiber.(dårlig bilde) Etter dette så kom en av de store oppgraderingene på bilen, justerbart senkesett(KW V1). JA, det skeive skiltet på bildet irriterer også meg noe ekstremt... Går nå under kallenavnet plenkløppern .. Siste ting jeg har gjort med bilen så langt, er å montert ringer i nederste grill på framfangeren. Neste som står for tur er nye felger, tenker da og gå opp til 19" da jeg syns 18" er litt for små.. Liten update 05.09.2017 Har no fått på bilen nokon nye felger, ikkje dei eg såg for meg.. men fekk dei veldig billig så da var det ikkje noko å lura på Blir nok desverre den siste oppdateringen min med denne bilen da eg har bestemt meg for å selge den.. Endret September 5, 2017 av E82120D Marius2002, wSax og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 23, 2017 Share Skrevet Juli 23, 2017 Så veldig pen ut denne Du må få tatt noen ordentlige bilder av den i daglys og uten Snapchat-filter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E82120D Skrevet August 13, 2017 Forfatter Share Skrevet August 13, 2017 Må prøve på det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 15, 2017 Share Skrevet August 15, 2017 lekker bil du har ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E82120D Skrevet September 4, 2017 Forfatter Share Skrevet September 4, 2017 Takk for det! Kommer for salg veldig snart, desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå