RF91 Skrevet November 2, 2017 Skrevet November 2, 2017 Lika strøkent, som alltid Dessverre veit eg ikkje om eg orka å følga denna tråden lenger no når eg ser at du ha ekspansjonstank frå VAG i bilen Dirty reagerte på dette 1
|Ole| Skrevet November 7, 2017 Skrevet November 7, 2017 On 2.11.2017 at 10.47, RF91 skrev: Lika strøkent, som alltid Dessverre veit eg ikkje om eg orka å følga denna tråden lenger no når eg ser at du ha ekspansjonstank frå VAG i bilen Haha, samme som eg brukte i min! Meget gode dei
Dirty Skrevet November 13, 2017 Forfatter Skrevet November 13, 2017 On 2.11.2017 at 0.17, tommyheimberg skrev: Endelig update igjenn😊. Ser jo kanon ut som vanlig😊. Samme innsuget som jeg har på min3,2 ser det ut som, men jeg har innstøpt 2 muttere på toppen til gasswire feste, og så har jeg hull til lmm på sida, men mulig dette er noe som er moddet inn etterpå 😊 Jasså ja, hvordan har du løst det i overgange til spjeldhusene? med tanke på falskluft? Bakvindu in the making Bakskjermerene tilpasses. skal egentlig på lakk til helgen Junior trives Runey, Marius2002, Are. og 3 andre reagerte på dette 6
Dirty Skrevet November 13, 2017 Forfatter Skrevet November 13, 2017 On 7.11.2017 at 13.59, |Ole| skrev: Haha, samme som eg brukte i min! Meget gode dei Veldig gode de ja, tar lite plass også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå