bimmers89 Skrevet Juli 25, 2017 Share Skrevet Juli 25, 2017 Hei Hadde problemer med at ccc klikket altså bmw logoen kom og gikk og da byttet j3g hele ccc enheten med brukt å kodet dette. Men etter 5000km så har den nye "brukt" enhet egynt å tulle igjen. Byttet forsterker og bluetooth modul da dette forstyrret can bus systemet og da virket det igjen men nå innimellom så for jeg hvit skjerm. Noen ganger virker den helt bra og par timer senere slår de seg av og på med hvit skjerm. Hva ka være synderen?trenger hjelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 25, 2017 Share Skrevet Juli 25, 2017 Om du monterte brukt ccc så har 100% sikkert samme feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 25, 2017 Share Skrevet Juli 25, 2017 Er nok defekt enhet ja, kjent problem. Det er nok å kjøpe ny som er muligheten. sweetbmw skaffer deg dette til overkommelig pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet Juli 26, 2017 Share Skrevet Juli 26, 2017 Dette er et typisk problem for ccc enhetene. Bytt til en ny ccc eller oppgrader til cic kit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmers89 Skrevet Juli 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2017 For reparert den jeg har for 1200kr inkl arbeid.takk for svar men nå har jo den virket fint i 5 dager uten problemer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmers89 Skrevet Juli 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2017 Før jeg byttet til brukt enhet så hang den på bmw logoen,ble helt sort men nå blir det jo hbit skjerm?hva vil det si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå