Gå til innhold

Registerkjedet utbedret i 2011 på e9x?

vegard89
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en N47D20C, bil bygget 09/2009. Ringte og sjekket med Bavaria før jeg kjøpte bilen, da var aksjonen fortsatt åpen. På aktuelt VIN-nr lå det ikke inne aksjon, dvs. ingen tilbakekalling. Vår bil har nå gått ca 175k km, og så langt ingen tegn til rasling i registerkjedet. :) Mange fikk vel symptomene allerede før 100k km. Hadde ikke vært spesielt redd for å kjøpe en. Enten så er det allerede utbedret, eller så hører du lyden, eller så kommer den nok aldri. Vi har vært svært heldige med vår bil (som for øvrig vurderes solgt).

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer @papertiger  kjede ble byttet på 118000km og det var kun rasling(strekk i kjede). Prisen jeg fikk fra BMW forhandleren var om jeg skulle ha betalt for jobben selv. Det skal likevell sies at motoren må ut av bilen, slik at det er satt av 32 timer til denne jobben. i deler koster det ikke mer enn 3-4000kr.

Jeg vurderer også salg av min, da jeg har lyst på en 2016 MINI Clubman Cooper SD med 190hk  ALL4 :headbang: eller en 2017 F31 320xdat:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, vegard89 skrev:

Kan fort bli dyrt hvis dette skjer skjønner jeg. 

Ja Mini er kule biler det :)

Som nevnt gjelder det å finne en bil som ikke er omfattet av dette problemet, eller som har vært omfattet av problemet og fikset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...