Gå til innhold

Fungerer inpa/dis på e9x?


vegard89
 Share

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Otis skrev:

Det virker som du misforstår. (det kan hende det er jeg som misforstår)

Men når du lastet ned VMware image fra min signatur så trenger du VMweare player for å få startet den du lastet ned fra min signatur. Det du laster ned fra min link er en komplett "PC" med Windows 7 og alt du trenger av diagnose programvare. Da kan du slutte å bruke diaghead og DIS og alt det andre du har på din PC.

diaghead bruker man kun ifbm DISv57 og SSS om jeg ikke husker helt feil. De trenger ikke VMware om du da ikke har installert DIS og SSS på et VMware image, tror jeg.

Da prøvde jeg og gjøre som du skrev over, ved og installere vmwareplayer og di filene med komlett windows7 fra signaturen din. 

Jeg pakket ut filene med winrar altså et zip program, deretter så valgte jeg OVF fil som da videre spurte om jeg ville importere filene i vmware programmet, da trykte jeg yes. Etter dette var ferdig så startet windows 7 opp, men plutselig i løpet av noen sekunder så fikk jeg opp feilmelding som vist på bildet under.
Er det noe jeg gjør feil? Har foresten slettet alt av det gamle inpa, dis osv fra maskinen før jeg installerte di filene jeg fant hos deg.

 

 

 

Vmware.jpg

Endret av vegard89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut til at problemet løste seg ved at jeg installerte en eldre versjon av vmwareplayer. 
Har ikke fått prøvd selve diagnosen enda, men skal få gjort det etterhvert. 

Takk for all god hjelp otis :)

Endret av vegard89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...