Kristiansan'årn Skrevet August 15, 2017 Share Skrevet August 15, 2017 har fått blåst oz futura senterene mine og skal lakke de, MEN trenger tips/ inspirasjon til farge, har tenkt på mørke grå, lys grå gull, lys gull mørk gull, bronse, planen er å ha en farge som passer fint med grønnfargen men ikke for "flashy" . og ja jeg har brukt flere timer på google , men til ingen nytte. for de som ikke vet hvordan bilen min ser ut så legger jeg ved bilder i litt forskjellig lys her : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 15, 2017 Share Skrevet August 15, 2017 Jeg har lakkert mine XD RAD i Frozen Grey, synes det er ganske kledelig og ikke altfor prangende. Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 15, 2017 Share Skrevet August 15, 2017 Trur marrakesch/sepang bronze senter hadde gjort seg på denne Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 16, 2017 Forfatter Share Skrevet August 16, 2017 9 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Jeg har lakkert mine XD RAD i Frozen Grey, synes det er ganske kledelig og ikke altfor prangende. Litt for kjedelig igjen 8 timer siden, ZhilleN skrev: Trur marrakesch/sepang bronze senter hadde gjort seg på denne Sepang bronze likte jeg faktisk, mulig det blir den men kjør på med flere forslag! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå