Bækkmann Skrevet August 18, 2017 Share Skrevet August 18, 2017 Som tittel sier, er det noen som vet hva som må til for å ettermontere LCI tåkelys på pre-LCI bil? Det er ikke aktuelt å sette i LED pærer med motstand, det synes jeg blir litt jalla. Motstanden blir også jæævli varm, kan vel finne på å smelte plastikk og sånt. Vil tro at det må kodes noe også, lysmodul måler nok helt andre verdier i ei LED pære enn ei halogen pære? Søkte litt på google og fant et innlegg fra bimmerpost av en nordmann ved navn Walkabout. Det må da være deg @Walkabout ? Fant du ut noe mer om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 18, 2017 Share Skrevet August 18, 2017 25 minutter siden, Bækkmann skrev: Som tittel sier, er det noen som vet hva som må til for å ettermontere LCI tåkelys på pre-LCI bil? Det er ikke aktuelt å sette i LED pærer med motstand, det synes jeg blir litt jalla. Motstanden blir også jæævli varm, kan vel finne på å smelte plastikk og sånt. Vil tro at det må kodes noe også, lysmodul måler nok helt andre verdier i ei LED pære enn ei halogen pære? Søkte litt på google og fant et innlegg fra bimmerpost av en nordmann ved navn Walkabout. Det må da være deg @Walkabout ? Fant du ut noe mer om dette? Det er nok helt sikkert meg Tror konklusjonen min den gang var at det ikke var mulig, fordi lysmodulen på pre-LCI ikke er beregnet på LCI tåkelykter. Tror det skal gå an å montere og få de til å virke sånn halvveis, men problemet er motstanden i selve lykten - lysene vil flimre på grunn av pæresjekken og man får opp feilmelding på at pæra er gått. Vet ikke om det er skjedd noe revolusjonerende det siste året... Vet at @Saltkjelen ikke har gitt det helt opp, mulig han har noen tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet August 18, 2017 Forfatter Share Skrevet August 18, 2017 4 minutter siden, Walkabout skrev: Akkurat ja, regnet med det ble noe knot med lysmodul. Skulle man finne på å gå for det så skal det i alle fall fungere optimalt. Orker ikke å kode ut pæresjekk og sånt, det blir bare tull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 18, 2017 Share Skrevet August 18, 2017 9 minutter siden, Bækkmann skrev: Akkurat ja, regnet med det ble noe knot med lysmodul. Skulle man finne på å gå for det så skal det i alle fall fungere optimalt. Orker ikke å kode ut pæresjekk og sånt, det blir bare tull Enig der, koster jo litt også. Jeg ville heller ikke ha ettermonterte LED i mine spredere, så gikk for knallgule istedenfor (Nokya hyper yellow heter de). Synes det ble en fin kontrast, og litt utradisjonelt. Vanlig halogen blir så kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå