bimmers89 Skrevet September 24, 2017 Share Skrevet September 24, 2017 Hei Nå har f..... skapet begynt å kødde igjen. Jeg har byttet ccc med en brukt og etterpå har den virket utmerket men i det siste nå så har den begynt å tulle igjen. Tok diagnose idag å fikk følgende feil. Trenger altså hjelp! Laster inn bilde så kan dere se hva som feiler. Har også byttet forsterkeren som sitter bak på venstre side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 24, 2017 Share Skrevet September 24, 2017 Derfor man kjøper ny ..eler oppgraderer. Brukt vil før eller siden dø da 9,97 av 10 har feil og dør. Årsland og Otis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet September 24, 2017 Share Skrevet September 24, 2017 Eller sender den til rep med garanti. Har gjort det på en, og ser ut som det funket bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet September 24, 2017 Share Skrevet September 24, 2017 Sett på en optisk loop og på en etter en for å se hvilken som skaper problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmers89 Skrevet September 25, 2017 Forfatter Share Skrevet September 25, 2017 ja men denne har fungert utmerket på den andre bilen. etter 2 dager døde den. tror ikek det er tilfeldig. jeg har fått reparert forsterkeren da noen komponenter døde, samt koblet ut Bluetooth module og lasket canbus systemet. når jeg tok diagnose med ista lyste det rødt på følgende komponenter: disse lyste rødt: (ccc-bo,ccc-ask,ccc-ant,tcu,ant amp) dette lyste gult: vm beklager dårlig forklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå