Gabz Skrevet Oktober 5, 2017 Share Skrevet Oktober 5, 2017 Har noen originale stålfelger til E28 med tøffe hjulkapsler i metall. Noen idéer om verdi? 175-dim piggdekk på. BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 5, 2017 Share Skrevet Oktober 5, 2017 (endret) Felgene i seg selv er ikke verdt noen ting. Hjulkapslene derimot begynner såvidt meg bekjent å bli sjelden vare og kan være av litt verdi. Sikkert ikke på tusener, men en 500-lapp om de får med felg og dekk. Edit: Ser de hjulkapslene alene ligger fra 400-1000 på nett i utlandet. Så da er vel 500 ikke så gale tippet. Begrenset marked i Norge ihvertfall At de er tøff er det ingen tvil om. Endret Oktober 5, 2017 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2017 Hmm, okei, takk for tips Får legge de ut på Finn og se an interessen. Hadde vært utrolig kule å ta vare på til E28 men har ikke plass og kommer aldri til å slippe den ut i saltlaken, så får vel bare selge. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Oktober 5, 2017 Share Skrevet Oktober 5, 2017 Hadde beholdt de og heller solgt de sammen med bilen når det blir aktuellt om en mnd eller 3 😊❓Ett + ved handel disse flotte kapslene 👍 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2017 La dem ut på Finn nå til 1500kr. Men får jeg ikke en fornuftig sum så beholder jeg dem heller, ja Er som du sier kjekt å ha ved salg. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå